Cześć, w czym mogę pomóc?

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie?

Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu prośby o anulowanie zamówienia.


Powiadomienie o zwrocie pieniędzy pojawi się w aplikacji i zostanie wysłane do Ciebie w wiadomości e-mail.


Po zatwierdzeniu zwrotu, w zależności od metody płatności, zwrot pieniędzy zostanie dokonany za pośrednictwem wybranej metody płatności:


  1. Karta kredytowa/debetowa

Zwrot zostanie dokonany na kartę użytą podczas zakupu w ciągu 5-10 dni roboczych.

  1. BLIK, Przelewy24 (P24)

Zwrot zostanie przekazany za pośrednictwem wybranej metody płatności w ciągu 5-10 dni roboczych.

  1. Płatność za Pobraniem

Zwrot zostanie przekazany na Twoje konto bankowe zarejestrowane w aplikacji Shopee w ciągu 5-10 dni roboczych.


Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało pomyślnie anulowane, to możesz sprawdzić to w aplikacji korzystając z poniższych instrukcji:


  1. Wejdź w “Moje Shopee”, a następnie w “Moje zakupy”. Wszystkie anulowane zamówienia znajdują się w zakładke “Anulowane”. Następnie kliknij na wybrane zamówienie.



  1. Poniżej przedstawione warianty opisują możliwe powody anulowania zamówienia.

A) Zamówienie nie zostało opłacone

B) Zamówienie zostało anulowane przez Ciebie

C) Zamówienie zostało anulowane przez Sprzedającego lub Shopee



Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób poprosić o anulowanie zamówienia, to zapoznaj się z artykułem: “Czy mogę anulować swoje zamówienie?”.


Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, to będzie znajdowało się w zakładce “W dostawie”. Takie zamówienia nie mogą zostać anulowane, ale nadal możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli paczka zaginie w transporcie. Zajrzyj do artykułu “W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?”, by lepiej zrozumieć, co możesz zrobić, jeśli otrzymasz produkty niezgodne z oczekiwaniami.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie