Jeśli potrzebujesz anulować swoje zamówienie, to istnieje taka możliwość. Jednak zamówienie musi spełniać pewne warunki:
- Zamówienie nie jest opłacone (znajduje się w zakładce “Do zapłaty”).
- Sprzedający nie wysłał zamówienie (zamówienie znajduje się w zakładce “Do wysłania”).
- Jest to pierwsza prośba o anulowanie tego zamówienia. Poprosić o anulację możesz tylko raz. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, możesz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym lub złożyć prośbę o zwrot pieniędzy/produktu po otrzymaniu zamówienia.
Wskazówka: Jeśli zamówienie jest w trakcie dostawy, ale zagubiło się w transporcie, to należy złożyć prośbę o zwrot pieniędzy, zamiast anulować zamówienie. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem “W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?”, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotu za zamówienie.
Jak anulować zamówienie?
1.Wejdź w zakładkę “Moje Shopee” i wybierz opcję “Do zapłaty/Do wysłania”. Znajdź tam swoje zamówienie i kliknij na nie.
2. Następnie kliknij “Anuluj zamówienie”.
- Jeśli złożysz prośbę o anulowanie zamówienia przed dokonaniem płatności lub przed wysłaniem zamówienia (zamówienie bez zaktualizowanego numeru śledzenia), anulowanie nie będzie wymagało zgody sprzedającego.
- Jeśli prośba o anulowanie zamówienia została złożona po wysłaniu zamówienia przez sprzedającego, będzie wymagała jego zgody. Sprzedający będzie miał 2 dni na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, to zamówienie zostanie anulowane automatycznie.
- Prośba o anulowanie zamówienia z “Przedsprzedaży”, będzie wymagała zatwierdzenia przez sprzedającego zanim zostanie anulowana.
- Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia umowy, możesz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym lub złożyć prośbę o zwrot produktu/pieniędzy po wysłaniu zamówienia przez sprzedającego.