Cześć, w czym mogę pomóc?

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli potrzebujesz anulować swoje zamówienie, to istnieje taka możliwość. Jednak zamówienie musi spełniać pewne warunki: 


  1. Zamówienie nie jest opłacone (znajduje się w zakładce “Do zapłaty”).
  2. Sprzedający nie wysłał zamówienie (zamówienie znajduje się w zakładce “Do wysłania”).
  3. Jest to pierwsza prośba o anulowanie tego zamówienia. Poprosić o anulację możesz tylko raz. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, możesz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym lub złożyć prośbę o zwrot pieniędzy/produktu po otrzymaniu zamówienia.


Wskazówka: Jeśli zamówienie jest w trakcie dostawy, ale zagubiło się w transporcie, to należy złożyć prośbę o zwrot pieniędzy, zamiast anulować zamówienie. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem “W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?”, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotu za zamówienie.

 

Jak anulować zamówienie?


1.Wejdź w zakładkę “Moje Shopee” i wybierz opcję “Do zapłaty/Do wysłania”. Znajdź tam swoje zamówienie i kliknij na nie.



2. Następnie kliknij “Anuluj zamówienie”.




  1. Jeśli złożysz prośbę o anulowanie zamówienia przed dokonaniem płatności lub przed wysłaniem zamówienia (zamówienie bez zaktualizowanego numeru śledzenia), anulowanie nie będzie wymagało zgody sprzedającego.
  2. Jeśli prośba o anulowanie zamówienia została złożona po wysłaniu zamówienia przez sprzedającego, będzie wymagała jego zgody. Sprzedający będzie miał 2 dni na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, to zamówienie zostanie anulowane automatycznie.
  3. Prośba o anulowanie zamówienia z “Przedsprzedaży”, będzie wymagała zatwierdzenia przez sprzedającego zanim zostanie anulowana.
  4. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia umowy, możesz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym lub złożyć prośbę o zwrot produktu/pieniędzy po wysłaniu zamówienia przez sprzedającego.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie