Cześć, w czym mogę pomóc?

Jak sprawdzić status wysyłki mojego zamówienia?

W ramach dążenia Shopee do zapewnienia wszystkim użytkownikom najlepszych doświadczeń w zakresie zakupów i sprzedaży, status wysyłki każdego Twojego zamówienia będzie widoczny bezpośrednio w aplikacji Shopee.


Aby sprawdzić status dostawy, wejdź w "Moje Shopee" > "Moje Zakupy" > znajdź swoje zamówienie > kliknij na nie > kliknij "Zobacz" w informacjach o wysyłce.


 

Dostawy usług logistycznych mogą czasem napotkać nieoczekiwane problemy z dostawą podczas próby dostarczenia Twojego zamówienia, powodując tym samym opóźnienia w czasie dostawy. W takich przypadkach zachęcamy do wydłużenia "Gwarancjii Shopee", abyśmy mogli zatrzymać Twoją płatność na dodatkowe 3 dni w oczekiwaniu na kuriera, który dostarczy przesyłkę. Przewiń w dół do dolnej części strony szczegółów zamówienia i kliknij "Przedłuż Gwarancję Shopee".


Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie