Aby Twoja prośba została rozpatrzona, należy zgłosić wniosek o zwrot w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia.
Twoja prośba o zwrot może nie zostać zaakceptowana, jeśli dotyczy:
- Produkty łatwo psujące się lub o krótkim terminie ważności [np. świeże owoce, warzywa, produkty mrożone lub nabiał].
- Nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało naruszone [np. zdjąłbyś folię z opakowania].
- Gazety, czasopisma lub inne regularne publikacje.
- Usługi lub towary, których ceny są powiązane ze zmianami na rynku finansowym, poza kontrolą sprzedawcy, które miałyby miejsce w okresie zwrotu [np. produkty inwestycyjne, takie jak złoto, srebro, platyna)
- Przedmioty, których nie należy zwracać ze względu na zagrożenie dla zdrowia lub higieny osobistej takie jak: testy ciążowe, szczoteczki do zębów, bielizna, soczewki kontaktowe, akcesoria medyczne [rękawiczki, bandaże]
- Spersonalizowane towary, które zostały wykonane / zmodyfikowane na specjalne zamówienie [np. kubek z Twoim logo]
- Towary i usługi cyfrowe, jeżeli były używane przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i zostałeś wcześniej poinformowany przez sprzedawcę o tej okoliczności [np. subskrypcje online]
- Towary, które są trwale połączone lub w całości zmodyfikowane po użyciu [olej silnikowy, środki czystości i detergenty]
- Artykuły zdrowotne, specjalne produkty spożywcze i suplementy diety, artykuły dietetyczne i medyczne [leki na receptę i bez recepty]
Twoja prośba o anulowanie zamówienia może zostać odrzucona, jeśli:
- wniosek został złożony po tym, jak sprzedawca już przetworzył i zaktualizował numer śledzenia zamówienia. Jeśli sprzedawca odrzuci Twój wniosek o anulowanie, zamówienie zostanie wysłane normalnie.
- sprzedający odrzucił Twój wniosek o anulowanie lub jeżeli sam wycofałeś wniosek o anulowanie, to nie będzie możliwości złożenia go ponownie. Jeśli wniosek został złożony przed przetworzeniem zamówienia przez sprzedającego lub wygenerowaniem numeru śledzenia paczki, to zostanie on natychmiast zaakceptowany i nie będzie wymagał uzyskania zgody sprzedającego.
Wskazówka: Jeżeli sprzedający przetworzy zamówienie, ale nie uda mu się go wysłać w przeciągu 9 dni od opłacenia, to zostanie ono automatycznie anulowane przez Shopee, dzięki czemu możesz wykorzystać te środki na zakup przedmiotów od innych sprzedawców.