W celu zabezpieczenia kont użytkowników Shopee wprowadziło serię kontroli w celu weryfikacji tożsamości użytkownika przy każdej prośbie o zmianę numeru telefonu. Aby dowiedzieć się, jak samodzielnie zmienić numer telefonu, możesz wykonać czynności opisane w artykule "W jaki sposób mogę zmienić mój numer telefonu?".
Zmiana numeru telefonu może nie być możliwa z następujących powodów:
Otrzymasz niniejszą wiadomość w przypadku, gdy nie przejdziesz naszego procesu weryfikacji zbyt wiele razy.
Możesz ponownie spróbować zmienić numer telefonu po upływie 24 godzin lub wypełnić formularz.
Upewnij się, że Twój nowy numer telefonu nie jest zarejestrowany na żadnym koncie Shopee.
Jeżeli nowy numer telefonu został już zarejestrowany poprzednio, prosimy spróbować zalogować się używając swojego numeru telefonu. Możesz użyć konta tak jak zwykle lub usunąć je, aby zwolnić Twój numer telefonu i użyć go do zarejestrowania na bieżącym koncie.
Aby sprawdzić, czy Twój numer telefonu został już poprzednio zarejestrowany, kliknij "Nie pamiętasz?" i wprowadź swój numer telefonu, aby nasz system wysłał Ci hasło jednorazowe potrzebne do zmiany hasła i umożliwienia Ci ponownego dostępu do konta.