Usunięcie konta jest trwałe i nieodwracalne. Po pomyślnym usunięciu nie będziesz mógł się zalogować oraz przeglądać historii konta. Shopee zastrzega sobie prawo do odrzucenia przyszłych wniosków o utworzenie konta złożonych przez Ciebie.
Przed potwierdzeniem prośby upewnij się, że zakończyłeś wszystkie zamówienia. W momencie, gdy nie będziesz miał już żadnych oczekujących zakupów, ani sprzedaży, będziesz mógł usunąć konto w kilku krokach. Aby uzyskać więcej informacji dlaczego Twój wniosek o usunięcie konta mógł zostać odrzucony, zapoznaj się z artykułem "Dlaczego mój wniosek o usunięcie konta został odrzucony?".
Poniżej znajdziesz instrukcję, jak usunąć konto przez przeglądarkę i aplikację Shopee.
Usuwanie konta przez przeglądarkę:
1. Wejdź na stronę shopee.pl
2. Zaloguj się na swoje konto. W górnej części ekranu kliknij na "Mój profil". Następnie kliknij na "Moje dane", i przy pozycji "Prośba o usunięcie konta" wciśnij przycisk "Skasuj".
3. Potwierdź, że jesteś świadomy, że usunięcie konta jest nieodwracalne klikając "Kontynuuj".
4. Wypełnij wymagane pozycje i wciśnij przycisk "Prześlij".
Usuwanie konta przez aplikację:
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Shopee. Kliknij zakładkę "Moje Shopee", a następnie koło zębate, które znajduje się w górnej części ekranu ("Ustawienia konta").
2. Kliknij "Prośba o usunięcie konta" znajdujący się na dole strony.
3. Potwierdź, że jesteś świadomy tego, że usunięcie konta jest nieodwracalne.
4. Zwróć uwagę na istotne szczegóły i kliknij "Kontynuuj".
5. Jeśli zarejestrowałeś numer telefonu, kod weryfikacyjny zostanie wysłany na numer kontaktowy zarejestrowany na tym koncie. Wprowadź otrzymany kod weryfikacyjny i kliknij "Kontynuuj". W przeciwnym wypadku, możesz zostać poproszony o wpisanie hasła w celu potwierdzenia decyzji.
6. Powiedz nam, dlaczego odchodzisz. Cenimy Twoją opinię - pomaga nam ona jeszcze bardziej podnieść jakość Obsługi Klienta. Zaakceptuj warunki, aby kontynuować. Prześlij, aby potwierdzić.
7. Usunięcie konta jest natychmiastowe i po nim zostaniesz przekierowany z powrotem na główną stronę.
Jeśli powyższe kroki nie przyniosły rezultatu, skontaktuj się z Obsługą Klienta Shopee za pomocą czatu.