Cześć, w czym mogę pomóc?

FAQ - Produkty Cyfrowe


  1. Czym jest sekcja Kody i doładowania na Shopee?

Sekcja Kody i doładowania to rozszerzenie oferty Shopee jako autoryzowanego pośrednika w dystrybucji treści cyfrowych. Kody pochodzą bezpośrednio od dostawców Shopee (np. Xbox, Playstation itp), dzięki czemu uzyskujesz pewność iż kod jest nowy i pochodzi z zaufanego źródła.

Oferta na ten moment jest dostępna tylko w ramach aplikacji mobilnej Shopee na platformach iOS, Android oraz HarmonyOs. Aby zobaczyć dostępne produkty, należy kliknąć ikonkę “Kody i doładowania” dostępną na ekranie głównym. 1.1 Ikona kody i doładowania ekran główny  

                           

Regulamin usługi jest dostępny tutaj

  1. Jak otrzymam swoje zamówienie?

Kod wraz ze wszystkimi wymaganymi informacjami otrzymasz tak za pośrednictwem aplikacji mobilnej jak i wiadomości e-mail wskazanego w trakcie zakupu.

2.1 Aplikacja mobilna Shopee

Po opłaceniu z sukcesem zamówienia, wybierz przycisk “Zobacz Kod” a następni kliknij w przycisk “Zobacz kod”.

Za pierwszym razem, aby zobaczyć kod należy przesunąć biały przycisk w prawo. Kod pojawi się na kolejnym ekranie wraz ze wszystkimi szczegółami.

2.2 Wiadomość e-mail

Kod wraz ze wszystkimi szczegółami otrzymasz również drogą mailową, na maila wskazanego w trakcie płatności.

  1. Jak znaleźć zakupione przeze mnie kody?

Dostarczone kody możesz znaleźć w naszej aplikacji mobilnej, w zakładce “Moje Shopee”

  1. Nie otrzymałem/am swojego kodu

Aplikacja mobilna

Jeśli nie widzisz przycisku “Wyświetl Kod” a minęło już ponad 24 godziny od zakończonej z sukcesem płatności, skorzystaj z najwygodniejszej dla Ciebie metody kontaktu dostępnej na Centrum Pomocy.

 

 

E-mail

Jeśli nie dotarł do Ciebie kod, prosimy o sprawdzenie SPAMu oraz sekcji/folderów w programach i aplikacjach obsługujących Twoją pocztę elektroniczną, do których zwykle trafiają wiadomości reklamowe i powiadomienia.

Jeżeli sprawdziłeś/aś już wszystkie możliwe opcje i masz pewność, że kod do Ciebie nie trafił skontaktuj się z nami poprzez najwygodniejszą dla Ciebie formę, dostępną na Centrum Pomocy.

 

  1. Kod nie działa

Problem z działaniem otrzymanego kodu? Prosimy o bezpośredni kontakt z centrum pomocy producenta: 

Producent

Kontakt

Canal+

https://pl.canalplus.com/pomoc/canalplus-online

Wybierz okno czatu 

bądź 

Napisz maila: pomoc@kontakt.canalplus.pl

CDA Premium

https://www.cda.pl/kontakt 

Eurosport

https://pomoc.player.pl/jak-aktywowac-voucher

FIFA 23 FUT

https://help.ea.com/pl/help/faq/redeem-product-and-promotional-codes/

Netflix

https://help.netflix.com/pl/node/32950

paysafecard

https://epin.paysafecard.com/pinshop/general/contact.xhtml

Player.pl

pomoc.player.pl lub mail na adres hello@player.pl 

Pyszne.pl

https://www.pyszne.pl/obsluga-klienta/kontakt lub tel. 71 707 14 11.

Roblox

www.roblox.com/support

Sony PlayStation

pomoc@pl.playstation.com

Spotify Premium

https://support.spotify.com/pl/

Tidal

https://support.tidal.com/hc/pl   

Tinder

https://www.help.tinder.com/hc/    

Xbox

801 802 000 lub +48 22 594 19 99    


 

  1. Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sekcji Kody i doładowania?

Zgodnie z naszym Regulaminem treści cyfrowych, o którym  informujemy przy składaniu zamówienia, nie przyjmujemy zwrotów bądź wymiany produktu cyfrowego, gdy zamówienie zostało zrealizowane poprawnie.  

Pełen Regulamin dostępny tutaj

  1. Jak zawnioskować o fakturę VAT?

Shopee kieruje swoją ofertę tylko do klientów indywidualnych (konsumentów) i nie wystawia faktur, zgodnie z treścią Regulaminu.

  1. Kupony Shopee

Jeśli chcesz kupować w strefie Kody i Doładowania Shopee w niższych cenach, to zachęcamy do skorzystania z dostępnych kuponów. Kupony znajdziesz w sekcji Kody i doładowania na: 1) Na stronie kategorii Kody i doładowania 2) Na stronie producenta

 

Aby szczegółowo zapoznać się z warunkami użytkowania danego kuponu, zajrzyj do artykułu Jak sprawdzić warunki i zasady działania kuponu?

 

 

  1. Monety Shopee

 

Obecnie monety Shopee nie są dostępne do wykorzystania w sekcji Kody i doładowania.

 

  1. Gdzie znajdę Numer i datę zamówienia?

Datę zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail od Shopee, poniżej informacje

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie