Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu prośby o anulowanie zamówienia.
Powiadomienie o zwrocie pieniędzy pojawi się w aplikacji i zostanie wysłane do Ciebie w wiadomości e-mail.
Po zatwierdzeniu zwrotu, w zależności od metody płatności, zwrot pieniędzy zostanie dokonany za pośrednictwem wybranej metody płatności:
Zwrot zostanie dokonany na kartę użytą podczas zakupu w ciągu 5-10 dni roboczych.
Zwrot zostanie przekazany za pośrednictwem wybranej metody płatności w ciągu 5-10 dni roboczych.
Zwrot zostanie przekazany na Twoje konto bankowe zarejestrowane w aplikacji Shopee w ciągu 5-10 dni roboczych.
Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało pomyślnie anulowane, to możesz sprawdzić to w aplikacji korzystając z poniższych instrukcji:
A) Zamówienie nie zostało opłacone
B) Zamówienie zostało anulowane przez Ciebie
C) Zamówienie zostało anulowane przez Sprzedającego lub Shopee
Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób poprosić o anulowanie zamówienia, to zapoznaj się z artykułem: “Czy mogę anulować swoje zamówienie?”.
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, to będzie znajdowało się w zakładce “W dostawie”. Takie zamówienia nie mogą zostać anulowane, ale nadal możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli paczka zaginie w transporcie. Zajrzyj do artykułu “W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?”, by lepiej zrozumieć, co możesz zrobić, jeśli otrzymasz produkty niezgodne z oczekiwaniami.