Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Gwarancja najniższej ceny - regulamin programu

GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY - REGULAMIN PROGRAMU 

// LOWEST PRICE GUARANTEE - PROGRAM REGULATIONS

Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady programu – „Gwarancja Najniższej Ceny” („Program”). Organizatorem Programu jest SHPL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, rondo Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000918384, NIP: 5272965079, REGON: 389450687 („Shopee”). Uczestnikami programu mogą być wyłącznie użytkownicy spełniający warunki określone w niniejszym Regulaminie („Uczestnicy”). Udział Uczestnika w Programie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu, jak również pozostałych regulaminów i polityk Shopee, dostępnych na platformie: https://shopee.pl/ („Platforma Shopee”), w tym Polityki Prywatności.

// These regulations (“Regulations”) define the rules of the program – “Lowest Price Guarantee” (“Program”). The organizer of the program is SHPL Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw at rondo Daszyńskiego 1, 00-843 Warsaw, entered into the Register of Entrepreneurs kept by the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, XIII Commercial Division of the National Court Register under the number: 0000918384, NIP: 5272965079, REGON: 389450687 ("Shopee"). Only users who meet the conditions set out in these Regulations ("Participants") may become participants of the Program. Participant's participation in the Program is tantamount to acceptance of these Regulations, as well as other Shopee regulations and policies available on the platform: https://shopee.pl/ ("Shopee Platform"), including the Privacy Policy.

1. Nazwa Programu

// Name of the Program

Gwarancja Najniższej Ceny

Lowest Price Guarantee

2. Założenia Programu

// Rules of the Program

Niniejsza Program dotyczy wyłącznie przedmiotów z oznaczeniem "Gwarancja Najniższej Ceny" dostępnych na Platformie Shopee i w aplikacji mobilnej Shopee. 

Pełna lista przedmiotów biorących udział w Programie jest dostępna tutaj: https://shopee.pl/m/gwarancja-najnizszej-ceny. Lista przedmiotów biorących udział w Programie jest aktualizowana codziennie. 

Czym jest Gwarancja Najniższej Ceny?

Jeśli Uczestnik dokonał zakupu przedmiotu z oznaczeniem "Gwarancja Najniższej Ceny", a następnie znalazł tańszą ofertę tego samego przedmiotu na: allegro.pl; empik.com, olx.pl, mediamarkt.pl, pl.aliexpress.com ("Konkurencyjna platforma"), Shopee zwróci Uczestnikowi równowartość stanowiącą 200% różnicy w cenie ("Różnica w cenie") w Monetach Shopee, o ile warunki uzasadniające zwrot Różnicy w cenie wystąpiły w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia dokonania zakupu.

Więcej informacji na temat Monet Shopee, możesz uzyskać tutaj. W razie sprzeczności pomiędzy regulaminem Monet Shopee a niniejszym Regulaminem, pierwszeństwo w stosowaniu będą miały postanowienia Regulaminu.

Warunkiem uzyskania Różnicy w cenie jest wykazanie przez Uczestnika, że w sprzedaży był oferowany przedmiot identyczny w stosunku do przedmiotu biorącego udział w Programie, dostępny w okresie obowiązywania Programu i w niższej cenie. 

Produktem identycznym jest produkt tego samego modelu lub rodzaju z identycznymi oznaczeniami producenta, w tym samym rozmiarze lub kolorze, oraz o takich samych właściwościach jak przedmiot objęty Programem, dostępny wyłącznie u licencjonowanych dystrybutorów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na Konkurencyjnej platformie.

This Program applies only to items marked "Lowest Price Guaranteed" available on the Shopee Platform and in the Shopee mobile app.

The full list of goods participating in the Program is available here: https://shopee.pl/m/gwarancja-najnizszej-ceny. The list of goods participating in the Program shall be updated everyday.

What is the Lowest Price Guarantee? 

If the Participant has purchased an item marked with "Lowest Price Guarantee" and found a cheaper offer for the same item at: allegro.pl; empik.com, olx.pl, mediamarkt.pl, pl.aliexpress.com ("Competitive platform"), Shopee will refund to the Participant the equivalent of 200% of the price difference ("Price Difference") in Shopee Coins, as long as the conditions justifying the refund of the difference occurred within 3 working days from the date of purchase.

You can find out more about Monet Shopee here. In the event of any conflict between the Shopee Coins regulations and these Regulations, the provisions of the Regulations shall prevail.

The condition for obtaining the Price Difference is that the Participant will evidence that an item identical to the item participating in the Program, available during the term of the Program and at a lower price, was offered for sale.

An identical product is a product of the same model or type with identical manufacturer's markings, the same size or color, and with the same properties as the item covered by the Program, available only from licensed distributors in the Republic of Poland and on a Competitive Platform.

3. Okres obowiązywania Programu

// Term of the Program

20.07.2022 r. – 31.03.2023 r.

20.07.2022 – 31.03.2023 

4. Warunki uczestnictwa w Programie

// Terms of participation in the Program

Uczestnikami Programu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, posiadające zarejestrowane i zweryfikowane konto na Platformie Shopee oraz zainstalowaną aplikację mobilną Shopee, które dokonują zakupu przedmiotów objętych Programem na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej.  

Only natural persons who have a registered and verified account on the Shopee Platform and an installed Shopee mobile app, who purchase items included in the Program and for purposes not related to running a business, may participate in the Program.

5. Procedura zgłaszania Różnicy w cenie

// Procedure for reporting Price Difference

Uczestnik może ubiegać się o zwrot Różnicy w cenie przesyłając za pośrednictwem aplikacji mobilnej Shopee zgłoszenie dostępne w zakładce https://shopee.pl/program/form/2760 („Zgłoszenie”), zawierające takie informacje jak:

imię i nazwisko Uczestnika;

adres email Uczestnika;

numer zamówienia Shopee;

link do oferty na Shopee;

cenę przedmiotu na Shopee;

link do oferty z niższą ceną;

zrzut ekranu z ofertą z niższą ceną obejmujący oznaczenie platformy zakupowej z której pochodzi;

cenę przedmiotu na innej platformie sprzedażowej.

Zgłoszenia przesłane w inny sposób niż za pośrednictwem aplikacji mobilnej Shopee nie będą rozpatrywane. 

Każdy Uczestnik może dokonać nie więcej niż 5 zgłoszeń w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego.

W razie dokonania zakupu większej ilości tego samego przedmiotu objętego Programem w okresie jego obowiązywania, Zgłoszenia można dokonać wyłącznie wobec jednego przedmiotu.  

Program nie znajduje zastosowania w przypadku ofert przedmiotów:

używanych;

nieoryginalnych;

uszkodzonych;

powystawowych, outletowych lub przecenionych;

dostępnych na wszelkiego rodzaju licytacjach, przetargach, platformach oferujących zakupy grupowe;

nabytych w systemie ratalnym;

z odroczonym terminem płatności; lub

w stosunku do których nabywca skorzystał z ustawowego prawa do odstąpienia.

Zgłoszony przedmiot musi być nadal dostępny w magazynie (tzn. nie został wyprzedany) i dostępny do kupienia online po niższej cenie na dzień weryfikacji oferty przez Shopee.

Różnica w cenie będzie obliczana w następujący sposób: 

'Cena Shopee x liczba sztuk'

minus (-)

‘Cena niższej oferty x liczba sztuk na innej platformie zakupowej online objętej Programem’

Uwaga: Cena przedmiotu musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN). Przy porównywaniu przedmiotów nie będą brane pod uwagę inne koszty (np. koszty przesyłki, usługi dodatkowe itp.), jak również jakikolwiek dodatkowe obniżki, w tym wynikające z obowiązujących promocji, użycia kart podarunkowych, programów lojalnościowych itp.

The Participant may claim a refund of the Price Difference by submitting an application via the Shopee mobile application available in the https://shopee.pl/program/form/2760 tab ("Application"), containing such information as:

name and surname of the Participant;

Participant's email address;

Shopee order number;

link to the offer on Shopee;

the price of the item on Shopee;

link to an offer with a lower price;

screenshot with an offer with a lower price, including the designation of the sales platform it was offered;

the price of the item on a different sales platform.

Submissions other than via the Shopee mobile app will not be considered.

Each Participant may submit no more than 5 applications within one calendar month.

In the event of purchasing a larger quantity of the same items included in the Program  and during its term, the Application can be made for one item only.

The program does not apply to offers of subjects:

used;

not original;

damaged;

exhibition, outlet or discounted;

available at all kinds of auctions, tenders, platforms offering group purchases;

purchased in installments;

with deferred payment date; or

for which the buyer has exercised his statutory right of withdrawal.

The reported item must still be in stock (ie not sold out) and available for online purchase at a lower price as of the date Shopee verifies the offer.

The price difference will be calculated as follows:

'Shopee price x quantity'

minus (-)

'Price of the lower offer x number of items on another online shopping platform included in the Program'

Note: The price of the item must be expressed in Polish currency (PLN). When comparing items, other costs (e.g. shipping costs, additional services, etc.), as well as any additional price reductions factors, including applicable promotions, the use of gift cards, loyalty programs, etc., will not be taken into account.

6. Decyzja o uwzględnieniu Zgłoszenia

// Decision to accept the Application

Shopee rozpatrzy Zgłoszenie w terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych od dnia jego doręczenia i prześle Uczestnikowi odpowiedź za pośrednictwem powiadomienia ‘push’ bezpośrednio na jego konto w aplikacji mobilnej Shopee.

Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do składania reklamacji dotyczących przebiegu Programu za pośrednictwem aplikacji mobilnej Shopee. Reklamacja powinna zawierać dane osoby wnoszącej reklamacje [imię, nazwisko i adres e-mail, link do produktu na Shopee, cena przedmiotu na Shopee, link do porównywanego przedmiotu, zrzut ekranu z porównywanej platformy sprzedażowej prezentujący dokładną nazwę przedmiotu, jego szczegóły (model, wariant, rozmiar, pojemność itp.), cenę oraz cenę przedmiotu na porównywanej platformie sprzedażowej], powód reklamacji z określeniem żądania reklamacyjnego, a także informację, że dotyczy Programu. 

Shopee rozpatrzy reklamacje w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. Shopee poinformuje Uczestnika o sposobie rozpatrzenia reklamacji w  aplikacji mobilnej Shopee za pośrednictwem powiadomienia "push". 

Reklamacje dotyczące przedmiotów zakupionych na Platformie Shopee w ramach Programu odbywają się na zasadach ogólnych, określonych w Kodeksie Cywilnym oraz Regulaminie Świadczenia Usług.

Shopee will consider the Application no later than within 5 working days from the date of its delivery and will send the Participant a reply via a 'push' notification directly to his account in the Shopee mobile app.

Each Participant has the right to file complaints regarding the course of the Program via the Shopee mobile application. The complaint should contain the details of the person submitting the complaint [name, surname and e-mail address, link to the product on Shopee, price of the item on Shopee, link to the item being compared, screenshot from the compared sales platform showing the exact name of the Item, its details (model, variant , size, capacity, etc.) the price and price of the item on the compared sales platform], the reason for the complaint, specification of the claim, and the information that it concerns the Program.

Shopee will consider complaints within no more than 14 days from the date of its receipt. Shopee will inform the Participant about the method of considering the complaint in the Shopee mobile application via a "push" notification.

Complaints about items purchased on the Shopee Platform as part of the Program are carried out on general terms, specified in the Civil Code and the Terms of Services.

7. Zwrot Różnicy w cenie

// Refund of Price Difference

Zwrot Różnicy w cenie dotyczy wyłącznie przedmiotów objętych Programem i w pełni opłaconych.

Maksymalny jednorazowy zwrot w ramach Programu nie może przekroczyć 200% Różnicy w cenie, wyrażonej w Monetach Shopee, o równowartości nie większej niż 200,00 PLN.

Monety Shopee zostaną dodane do konta Uczestnika w terminie nie krótszym niż 14 dni roboczych od dnia zakupu Przedmiotu po decyzji o uznaniu Zgłoszenia.

Aby przyznać Monety Shopee, zamówienie musi posiadać status „zakończone”. 

Przyznane Monety Shopee są niezbywalne, nie podlegają zwrotowi i nie można ich wymienić na gotówkę ani żadne inne środki płatnicze. 

Reimbursement of Price Difference applies only to items included in the Program and fully paid.

The maximum one-time return under the Program may not exceed 200% of the Price Difference, expressed in Shopee Coins, with the value not exceeding PLN 200.00.

Shopee coins will be added to the Participant's account within no less than 14 business days from the date of purchase of the item after the recognition of the Application.

The order must have the "completed" status to be awarded with Shopee Coins.

The credited Shopee Coins are non-transferable, non-refundable and cannot be exchanged for cash or any other means of payment.

8. Ogólne postanowienia

// General provisions

Uczestnik oświadcza i gwarantuje, że wszelkie złożone przez niego oświadczenia są prawdziwe, poprawne i kompletne.

Shopee zastrzega sobie prawo wykluczenia Uczestnika lub cofnięcia doładowanie Monetami Shopee na każdym etapie Programu, jeżeli Uczestnik: (i) nie spełnia kryteriów udziału w Programie lub (ii) narusza Regulamin lub inne regulaminy i polityki Shopee.

Shopee nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, zobowiązania lub szkody Uczestnika wynikające z udziału w Programie, w tym problemy z serwerem lub połączeniem internetowym, które w rezultacie mogły doprowadzić do braku działu w Programie. 

Shopee nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie lub niewykonanie obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu, jeżeli doszło do nich w wyniku okoliczności pozostających poza kontrolą Shoppe.

Shopee zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu  w każdym czasie, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte przez Uczestników nabyte przed dokonaniem zmiany będą w pełni respektowane.

Shopee zastrzega sobie prawo odwołania Programu w każdym czasie. 

Więcej informacji na temat Programu można uzyskać wysyłając e-mail do na adres service@support.shopee.com lub pod numerem telefonu: 48 221 520 001  (od poniedziałku do piątku  w godzinach od 8.00 do 17.00 oraz w weekendy w godzinach od 10:00 do 19:00 oraz poprzez czat w aplikacji mobilnej Shopee. Regulamin wchodzi w życie dnia 20 kwietnia 2022 r.

Wersja: 05/01/2023

The Participant represents and warrants that all statements made by him are true, correct and complete.

Shopee reserves the right to exclude the Participant or stop the top-up with Shopee Coins at any stage of the Program if the Participant: (i) does not meet the criteria for participation in the Program or (ii) violates the Regulations or any other Shopee regulations and policies.

Shopee is not responsible for any losses, liabilities or damages of the Participant resulting from participation in the Program, including problems with the server or internet connection, which could result in the lack of a section in the Program.

Shopee is not responsible for the performance or non-performance of obligations under these Regulations, if they occurred as a result of circumstances beyond the control of Shoppe.

Shopee reserves the right to change the provisions of the Regulations at any time, with the proviso that the rights acquired by the Participants before the change will be fully respected.

Shopee reserves the right to cancel the Program at any time.

More information about the Program can be obtained by sending an e-mail to service@support.shopee.com or by calling: 48 221 520 001 (Monday to Friday from 8.00 a.m. to 5.00 p.m. and on weekends from 10.00 a.m. These Regulations come into effect on April 20, 2022.

Version: 05/01/2023

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie