Cześć, w czym mogę pomóc?

Dlaczego moje zamówienia zostały anulowane?

Shopee może anulować Twoje zamówienie w następujących sytuacjach: 

  1. Jeśli po upływie 4 dni od daty złożenia zamówienia nie dokonałeś płatności
  2. Przedmiot nie został dostarczony do kupującego i wrócił od z powrotem do sprzedawcy.
  3. Jeśli lokalny sprzedawca nie wysłał paczki w ciągu 7 dni, po upływie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.*
  4. Zagraniczny sprzedawca nie wysłał paczki w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

 

* Sprzedawcy starają się wysyłać zamówienia w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli nie spełniają tego terminu, nakładane są na nich punkty przekroczenia. Aby sprawdzić status swojego zamówienia, zapoznaj się z artykułem: "Jak sprawdzić status wysyłki mojego zamówienia?".


Jeżeli sprzedawca nie wysłał przesyłki w wyżej określonym czasie, uznaje się, że wyraził zgodę na anulowanie zamówienia przez Shopee.


Przedstawiamy kilka najczęstszych sytuacji, przez które sprzedający anulują zamówienia:

  1. Produkt jest niedostępny
  2. Wariant produktu jest niedostępny
  3. Zamówiona ilość produktów jest zbyt duża, aby wysłać ją w ramach jednego zamówienia.


Jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane, to Twoje pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z użytą metodą płatności. Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z artykułem “Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie?”.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie