Cześć, w czym mogę pomóc?

Czy mogę zmienić swój adres już po złożeniu zamówienia?

Zmiana adresu dostawy będzie możliwa po złożeniu zamówienia, tylko jeśli sprzedawca nie wysłał jeszcze Twojego zamówienia.


Jeśli sprzedawca wysłał już Twoje zamówienie, to nie będziesz mieć możliwości zmiany adresu dostawy.


Adres zmienić możesz wykonując poniższe kroki.


  1. Kliknij swoje zamówienie w zakładce "Do Wysłania", a następnie wybierz "Zmień" obok adresu dostawy.



  1. Po kliknięciu „Edytuj” pojawi się możliwość wyboru nowego adresu lub edycji już wprowadzonego wcześniej. Upewnij się, że nowy adres jest prawidłowy, bo zmienić go można tylko raz.



Jeśli złożysz prośbę o anulowanie zamówienia po tym, jak zostanie ono już wysłane, to decyzja o anulacji będzie należeć do sprzedającego. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się z naszym artykułem: „Czy sprzedający może odrzucić mój wniosek o anulowanie zamówienia? Czy mogę złożyć kolejny wniosek o anulowanie?”.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie