Podobnie jak większość stron internetowych i platform społecznościowych, Shopee zachęca do stosowania silnego hasła na naszej platformie w celu zabezpieczenia swojego konta.
Wybór silnego hasła nie jest łatwy, a najlepsze to takie, które zapadają w pamięć, lecz są trudne do odgadnięcia. Aby stworzyć hasło, które zapewni bezpieczeństwo Twojego konta, zalecamy stosowanie się do następujących wskazówek:
Spełniaj wymagania dotyczące hasła
Wzmocnij swoje hasło
Shopee nigdy nie poprosi Cię o podanie hasła za pośrednictwem rozmowy telefonicznej, aplikacji do przesyłania wiadomości w mediach społecznościowych, poczty elektronicznej lub czatu Shopee.
Nigdy nie prosimy o pobranie czegoś lub zalogowanie się na stronie internetowej innej niż Shopee. Sprawdź, czy korzystasz z naszej bezpiecznej strony https://shopee.pl.
Co powinienem zrobić, jeśli podejrzewam, że moje konto zostało zhakowane?
Jeśli nie możesz się zalogować lub podjąć ważnych działań na swoim koncie, takich jak płatność w Kasie, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Shopee. Być może istnieje podejrzenie, że doszło do naruszenia bezpieczeństwa Twojego konta i podjęto działania zapobiegawcze.
Jeśli udostępniłeś komuś swoje hasło, zaloguj się, aby natychmiast zresetować hasło. Jeśli nie możesz się już zalogować, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Shopee.
Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij przycisk "Zapomniałem Hasła" na stronie logowania i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zresetować hasło.