Twoja płatność mogła nie powieść się z powodu limitów transakcyjnych, błędów karty, korzystaniem z nieakceptowanych kart lub ograniczeniami związanymi z niewłaściwego użycia karty. W tym artykule dowiesz się, jak możesz rozwiązać ten problem.
Limity transakcyjne:
- Twoja karta może mieć nałożone ograniczenia na ilość i kwotę transakcji. W tym przypadku zalecamy kontakt z bankiem w celu zweryfikowania i zmiany limitów.
- Możesz też skorzystać z innej metody płatności takiej jak BLIK, czy Przelewy24.
Błędy karty:
- Płatność nie powiodła się - jeśli nie dokończyłeś płatności, zanim podejmiesz kolejną próbę, sprawdź na swoim koncie bankowym, czy środki nie zostały pobrane.
- Karta nie wyświetla się w aplikacji - w pierwszej kolejności spróbuj uruchomić ponownie aplikację. Jeśli to nie pomogło, zweryfikuj, czy Twoja karta została dodana do aplikacji. Jeśli nie - zapoznaj się z artykułem: "Jak zapłacić kartą kredytową/debetową?".
Karta nie jest akceptowana na Shopee:
- Shopee obsługuje operatorów 3 kart, a są nimi Visa, MasterCard i American Express. Jeśli Twoją kartę obsługuje inny operator, zachęcamy do skorzystania z innej formy płatności.
Ograniczenia wynikające z niewłaściwego użycia karty:
- Płatności kartami kredytowymi i debetowymi podlegają zasadom transakcyjnym stosowanym przez dostawców kart. Jeśli istnieje podejrzenie, że Twoja karta kredytowa / debetowa narusza zasady, nie będziesz mógł dokonać płatności za jej pomocą. Możesz spróbować skorzystać z innych form płatności dostępnych na naszej platformie lub skontaktować się z Obsługą Klienta, jeśli uważasz, że błąd nie jest spowodowany podejrzanymi działaniami.