Cześć, w czym mogę pomóc?

Regulamin Programu „Monety Shopee”

Poniżej znajdziesz treść regulaminu odbowiązującą od 30 sierpnia 2022 roku. Aby zapoznać się z obecnie obowiązującym regulaminem kliknij tutaj.


Regulamin Programu „Monety Shopee” („Regulamin”)

  1. Definicje

1.1. Aplikacja Shopee – aplikacja mobilna Shopee dostępna do pobrania w ramach platform AppStore, Google Play i AppGallery umożliwiająca dostęp do informacji o Towarach.

1.2. Konto – indywidualne konto Uczestnika na Platformie, dostępne po zalogowaniu.

1.3. Kupujący – Uczestnik, który dokonuje zakupu Towarów objętych Programem w ramach Transakcji z Sprzedającym.

1.4. Monety Shopee – wirtualne punkty przyznawane Uczestnikom za Transakcje dokonywane na Platformie, których jedyną funkcjonalnością jest pozyskiwanie kuponów obniżających cenę zakupu Towarów na Platformie; Monety Shopee nie umożliwiają Uczestnikom dokonywania płatności za Towary sprzedawane za pośrednictwem Platformy i nie stanowią instrumentu płatniczego w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.

1.5. Partner – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, zainteresowana promocją tych Towarów w ramach Programu i na zasadach określonych w Regulaminie lub odrębnych umowach zawartych z Shopee.

1.6 .Program – program Monety Shopee organizowany przez Shopee w ramach Platformy, w którym Uczestnicy mogą gromadzić i wykorzystywać Monety Shopee na zasadach określonych w Regulaminie.

1.7. Platforma – platforma internetowa działająca pod nazwą Shopee, która zapewnia możliwość zawierania umów sprzedaży Towarów pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, dostępna pod adresem shopee.pl, do której zastosowanie ma Regulamin Shopee.

1.8. Regulamin Shopee – zaakceptowany przez użytkowników Platformy regulamin dostępny tutaj.

1.9. Shopee – SHPL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000918384, kapitał zakładowy: 5.000 PLN, NIP: 5272965079, REGON: 389450687.

1.10. Sprzedający – Uczestnik posiadający status „Super Sprzedawcy” w rozumieniu Regulaminu Shopee, który sprzedaje Towary objęte Programem w ramach Transakcji.

1.11. Towary – określone kategorie towarów oferowanych przez Sprzedających w ramach Platformy, które uprawniają do gromadzenia Monet Shopee; lista towarów wyłączonych z Programu stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

1.12. Transakcja – umowa sprzedaży Towarów objętych Programem zawierana między Kupującym i Sprzedającym w ramach Platformy i na zasadach określonych w Regulaminie Shopee.

1.13. Uczestnik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, będąca stroną Transakcji jako Kupujący lub Sprzedający, posiadająca aktywne Konto na Platformie.


2. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady i sposób uczestnictwa w Programie.

2.2. Organizatorem Programu jest Shopee.

2.3. Shopee zastrzega sobie prawo zmiany kategorii Towarów objętych Programem. Zmiana w tym zakresie nie stanowi zmiany Regulaminu.

2.4. W ramach korzystania z Programu zakazane jest dostarczanie przez Uczestnika jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

2.5. Zamknięcie lub odstąpienie od rejestracji Konta na Platformie skutkuje wygaśnięciem uczestnictwa w Programie.

2.6. W ramach Programu, Shopee może wysyłać do Uczestników za pomocą wiadomości e-mail lub w Aplikacji Shopee, komunikaty związane bezpośrednio z przebiegiem Programu.

2.7. Uczestnicy mogą się kontaktować z Shopee za pośrednictwem poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa lub poczty elektronicznej: service@support.shopee.pl

2.8. Program obowiązuje od dnia 21.02.2022 r. bezterminowo.

2.9. Jakiekolwiek rozporządzenie Monetami Shopee jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.


3. Zasady uczestnictwa w Programie

3.1. Przystąpienie i uczestnictwo w Programie:

3.1.1. W celu wzięcia udziału w Programie, Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:

a) być zarejestrowanym użytkownikiem Platformy, z wyłączeniem pracowników i współpracowników Shopee;

b) w okresie obowiązywania Programu, zawrzeć przynajmniej jedną Transakcję na Platformie.

3.1.2 Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu, jeżeli Uczestnik:

a) narusza postanowienia Regulaminu lub Regulaminu Shopee;

b) narusza przepisy obowiązującego prawa;

c) przeprowadził Transakcję wyłącznie w celu otrzymania Monet Shopee.

3.1.3. W przypadku, gdy Uczestnik podjął jakiekolwiek działania mające na celu ominięcie zabezpieczeń na Platformie, które mogły mieć wpływ na fałszowanie danych w celu zebrania Monet Shopee, Shopee ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu, zawiesić jego Konto lub zdecydować o nieprzyznawaniu mu kolejnych Monet Shopee.

3.1.4 W przypadku podjęcia przez Shopee decyzji o których mowa w pkt 3.1.3. powyżej, Shopee niezwłocznie powiadomi Uczestnika o tym fakcie i przyczynach takiej decyzji poprzez e-mail lub w Aplikacji Shopee.

3.2. Zasady uczestnictwa Partnerów:

3.2.1. Partnerzy uczestniczą w Programie na podstawie zawartych z Shopee dwustronnych umów. Z tytułu samego uczestnictwa w Programie, Shopee nie przyznaje Partnerowi żadnych Monet Shopee.

3.3. Shopee ma prawo zawiesić lub zakończyć Program w dowolnym momencie co jednak pozostanie bez wpływu na prawa Uczestników nabyte przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu.

3.4. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, Shopee poinformuje Uczestników o tym fakcie z należytym wyprzedzeniem poprzez e-mail lub w Aplikacji Shopee.


4. Zasady przyznawania i wykorzystywania Monet Shopee

4.1. Shopee przyznaje Uczestnikowi Monety Shopee za Transakcje dokonywane na Platformie od chwili przystąpienia Uczestnika do Programu i wyłącznie ze Sprzedającymi posiadającymi status „Super Sprzedawcy” w rozumieniu Regulaminu Shopee, z wyłączeniem Towarów wyraźnie wyłączonych z Programu zgodnie z listą o której mowa w w Załączniku nr 1.

4.2. Shopee przyznaje 1 Monetę Shopee każdemu Kupującemu i Sprzedającemu będącemu Uczestnikiem, za każdy 1 zł wartości ceny nabycia lub zbycia Towaru będącego przedmiotem Transakcji, z zastrzeżeniem pkt 4.4. poniżej.

4.3. Monety Shopee są przyznawane w oparciu o ostateczną kwotę Transakcji uiszczonej przez Kupującego, z uwzględnieniem przyznanych rabatów. Podstawą naliczenia Monet Shopee jest suma brutto widoczna na paragonie fiskalnym lub potwierdzeniu Transakcji, zaokrąglona w dół do pełnego złotego.

4.4. Shopee przyznaje Monety Shopee z uwzględnieniem następujących zasad:

4.4.1. Uczestnik otrzymuje z tytułu jednej Transakcji nie więcej niż 160 Monet Shopee, nawet jeżeli kwota Transakcji przewyższa równowartość 160 zł;

4.4.2.Uczestnik może otrzymać maksymalnie 160 Monet Shopee w ciągu 24 godzin;

4.4.3. Uczestnik może otrzymać maksymalnie 300 Monet Shopee w ciągu tygodnia, to jest 7 dni kalendarzowych.

4.5. Shopee może przyznawać Monety Shopee z tytułu Transakcji dotyczących Towarów produkowanych lub dystrybuowanych przez Partnerów na zasadach bardziej korzystnych niż wskazane w pkt 4.3. i 4.4. Shopee poinformuje Uczestników o zasadach przyznawania Monet Shopee w odniesieniu do Towarów, o których mowa w poprzednim zdaniu i okresie obowiązywania takich warunków promocyjnych.

4.6. Monety Shopee są przyznawane Uczestnikowi automatycznie w dniu otrzymania przez Shopee potwierdzenia odebrania Towaru przez Kupującego (Shopee uzyskuje takie potwierdzenie bezpośrednio od Kupującego lub od przedsiębiorcy świadczącego na rzecz Shopee usługi dostarczania przesyłek do Kupujących) albo – w przypadku braku takiego potwierdzenia – w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówienia do Kupującego.

4.7. Dostępne Uczestnikowi Monety Shopee są widoczne na Koncie danego Uczestnika, w którym może on weryfikować stan posiadanych przez niego Monet Shopee i historię ich wykorzystania.

4.8. W przypadku:

4.8.1. anulowania Transakcji przez Kupującego lub Sprzedającego w całości,

4.8.2. odstąpienia od Transakcji przez Kupującego,

4.8.3. niedojścia Transakcji do skutku z innych przyczyn,

Monety Shopee nie są przyznawane w odniesieniu do takiej Transakcji, a Monety Shopee już przyznane zostają anulowane w całości, w efekcie liczba posiadanych przez Uczestnika Monet Shopee będzie taka sama, jak gdyby Transakcja nie została w ogóle przeprowadzona.

4.9. W przypadku częściowego odstąpienia od Transakcji przez Kupującego (np. w odniesieniu tylko do jednego Towaru nabytego w ramach Transakcji), Monety Shopee zostaną anulowane lub nie przyznane tylko w odniesieniu do tej części Transakcji, której dotyczy odstąpienie. Oznacza to, że Monety Shopee przyznawane są tak, jak gdyby Transakcja, w związku z którą przyznano wcześniej Monety Shopee, nie obejmowała nabycia Towaru wobec którego Kupujący odstąpił od Transakcji.

4.10. W przypadku zwrotu przez Kupującego wszystkich lub części Towarów będących przedmiotem Transakcji, z tytułu rękojmi, Monety Shopee przyznane zostaną na takich samych zasadach, jak gdyby Towar nie został zwrócony przez Kupującego. Zasada ta obowiązuje także w sytuacji, gdy Uczestnik w ramach rękojmi skorzystał z uprawnienia do wymiany Towaru na wolny od wad lub zażądał obniżenia ceny Towaru.

4.11. Shopee jest uprawniony do weryfikacji poprawności naliczania Monet Shopee. W sytuacji, gdy Shopee uzna, że Monety Shopee zostały naliczone danemu Uczestnikowi niezgodnie z Regulaminem lub w sposób nienależny, Shopee jest uprawnione do anulowania nienależnie przyznanych Monet Shopee. Shopee powiadomi Uczestnika o anulowaniu Monet Shopee niezwłocznie, poprzez wiadomość e-mail lub w Aplikacji Shopee.

4.12. Monety Shopee mogą zostać wykorzystana przez Uczestnika w terminie maksymalnie 3 miesięcy kalendarzowych od dnia ich przyznania Uczestnikowi („Termin Ważności”) nie uwzględniając miesiąca, w którym Monety Shopee zostały przyznane (np. jeżeli Uczestnik otrzymał Monety Shopee 1 albo 31 marca, będą one ważne do 30 czerwca). Po upływie Terminu Ważności, niewykorzystane Monety Shopee przepadają i nie mogą zostać wykorzystane przez Uczestnika.

4.13. Monety Shopee nie mogą być zamienione na gotówkę lub przekazane na konto innego Uczestnika.

4.14. Monety Shopee mogą być wykorzystane tylko przez tego Uczestnika, któremu zostały przyznane.

4.15. Każda jedna (1) Moneta Shopee uprawnia Uczestnika do uzyskania kuponu pozwalającego na obniżenie ceny zakupu dowolnego Towaru na Platformie o kwotę 0,01 zł.

4.16. Uczestnik wykorzystuje Monety Shopee poprzez kliknięcie w procesie zakupu Towaru w dedykowane pole oznaczone wyrażeniem „Wymień Monety Shopee” lub analogicznym.

4.17. Wygenerowany przez Uczestnika kupon nie podlega zwrotnej wymianie na Monety Shopee, chyba że kupon został błędnie wygenerowany z przyczyn leżących po stronie Shopee.

4.18. Monety Shopee mogą zostać wykorzystane przez Uczestnika z uwzględnieniem następujących zasad:

4.18.1. w ramach jednej Transakcji, Uczestnik może wykorzystać Monety Shopee na poczet uzyskania kuponu uprawniającego do obniżenia ceny zakupu Towaru o maksymalnie 25% ceny Towarów będących przedmiotem Transakcji.

4.18.2. w jednym dniu kalendarzowym, Uczestnik może wykorzystać maksymalnie 4.000 Monet Shopee, w ramach jednej lub wielu Transakcji,

4.18.3. Przez tydzień, tj. 7 dni kalendarzowych, Uczestnik może wykorzystać maksymalnie 12.000 Monet Shopee.

4.19. W przypadku, gdy:

4.19.1. Transakcja, na potrzeby której Uczestnik wykorzystał Monety Shopee, została anulowana przez Kupującego, Shopee zwróci Uczestnikowi wykorzystane w związku z tą Transakcją Monety Shopee w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od anulowania Transakcji;

4.19.2. Uczestnik odstąpił od Transakcji na potrzeby której Uczestnik wykorzystał Monety Shopee, Shopee zwróci Uczestnikowi wykorzystane w związku z tą Transakcją Monety Shopee, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu w którym Shopee otrzymał oświadczenie Uczestnika o odstąpieniu od Transakcji;

4.19.3. Uczestnik dokonał zwrotu Towaru z powodu jego wad fizycznych lub prawnych (rękojmia), w związku z zakupem którego wykorzystał Monety Shopee, Shopee zwróci Uczestnikowi wykorzystane Monety Shopee w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu, w którym Shopee uznał zwrot Towaru. Shopee nie zwraca Uczestnikowi Monet Shopee, jeżeli Uczestnik skorzystał z uprawnienia do wymiany Towaru na wolny od wad lub żądał obniżenia ceny Towaru.


5. Reklamacje

5.1. Wszelkie reklamacje dotyczące Programu, w tym zasad naliczania Monet Shopee, mogą być zgłaszane Shopee według wyboru osoby składającej reklamację:

5.1.1. poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://help.shopee.pl/portal/webform/3e8f2872acee4938951fa12e61f5b3f6

5.1.2. na adres e-mail: service@support.shopee.pl

5.2. Zgłaszając reklamację należy podać: imię i nazwisko, adres e-mail Uczestnika oraz powód reklamacji z oczekiwanym rozwiązaniem. Ponadto, w celu umożliwienia sprawnego rozpatrzenia reklamacji należy wskazać w niej powody reklamacji i dostarczyć dowody na potwierdzenie okoliczność wskazanych w reklamacji.

5.3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od jej otrzymania.

 

6. Dane osobowe i prywatność

6.1. Shopee przetwarza dane osobowe Uczestników Programu na zasadach określonych w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.


7. Postanowienia końcowe

7.1. Shopee nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, zobowiązania lub szkody Uczestnika wynikające z udziału w Programie, w tym problemy z serwerem lub połączeniem internetowym, które w rezultacie mogły doprowadzić do braku działu w Programie.

7.2. Shopee nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie lub niewykonanie obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu, jeżeli doszło do nich w wyniku okoliczności pozostających poza kontrolą Shoppe.

7.3. Shopee zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte przez Uczestników nabyte przed dokonaniem zmiany będą w pełni respektowane.

7.4. Shopee poinformuje Uczestników o zmianach w Regulaminie z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, za pośrednictwem Platformy lub w Aplikacji Shopee. W razie braku akceptacji zmian, Uczestnik ma prawo usunąć Konto, co będzie równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Programie.

7.5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie znajdują właściwe postanowienia Regulaminu Shopee.

7.6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.08.2022 r.



Załącznik 1

Kategorie Towarów wyłączonych z Programu

 

Programem nie są objęte Transakcje dotyczące Towarów należących do następujących kategorii:

  1. Bilety, kupony i usługi.
  2. Karmienie i pielęgnacja.
  3. Leki bez recepty.
  4. Napoje alkoholowe.
  5. Mleko i żywność dla niemowląt.


Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie