Cześć, w czym mogę pomóc?

Co należy zrobić, jeśli otrzymam powiadomienie o zmianach kluczowych informacji na moim koncie?

Jeśli otrzymasz powiadomienie w aplikacji lub poprzez wiadomość e-mail o zmianach kluczowych informacji na Twoim koncie, a nie zostały one wprowadzone przez Ciebie, powinieneś:

  1. Zmienić hasło do konta
  2. Skontaktować się z działem Obsługi Klienta Shopee, aby uzyskać pomoc.

 

Zmiany kluczowych informacji o koncie obejmują zmiany dokonane w istotnych szczegółach Twojego konta Shopee, takich jak hasło do konta, numer telefonu, adres e-mail i tym podobne.


Uwaga! Aby zapewnić bezpieczeństwo Twojego konta, Shopee powiadomi Cię o wszelkich zmianach w kluczowych informacjach o koncie, abyś mógł podjąć natychmiastowe działania, jeśli ktoś niepowołany ma zamiar uzyskać do niego dostęp.

Jeśli te zmiany zostały wprowadzone przez Ciebie, nie musisz podejmować żadnych działań.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie