Jeżeli zewnętrzne opakowanie dostarczonej paczki jest widocznie uszkodzone:
- Zapytaj kuriera, czy mógłby poczekać, aż sprawdzisz stan produktów. Jeżeli kurier się zgodzi - sprawdź produkty i odrzuć paczkę. Jeżeli będzie uszkodzona, zrób zdjęcia paczki i etykiety wysyłkowej w celu późniejszego zgłoszenia roszczenia.
- Twoja przesyłka zostanie zwrócona do sprzedawcy, a zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych po zarejestrowaniu paczki przez sprzedawcę.
Jeżeli zobaczyłeś, że produkt jest uszkodzony po odjeździe kuriera:
- Złóż wniosek o zwrot środków poprzez Aplikację Shopee lub stronę internetową w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Składając wniosek o zwrot środków jako powód podaj "Otrzymałem uszkodzony produkt" i dołącz zdjęcia uszkodzonego przedmiotu jako dokument uzupełniający.
- Jeśli uważasz, że Twoje zamówienie zostało uszkodzone z winy kuriera, wypełnij protokół szkody u wybranego przewoźnika.
- Aby otrzymać zwrot pieniędzy, zwróć przedmioty sprzedawcy. Pamiętaj, że produkty cyfrowe, takie jak e-kupony, e-booki lub produkty łatwo psujące się, takie jak świeże warzywa, mrożone mięso nie podlegają zwrotowi.
Uwaga: Prosimy nie wybierać opcji "Zamówienie otrzymane" zanim nie sprawdzisz wszystkich produktów w paczce i potwierdzenia, że jesteś z nich zadowolony.
Potwierdzając otrzymanie zamówienia w aplikacji zatwierdzasz, że dotarło ono w prawidłowym stanie i nie masz zastrzeżeń do zawartości paczki.