Scenariusz 1:
Jeśli kupiłeś różne produkty, możesz zdecydować się na zwrot konkretnego produktu, który jest uszkodzony wyłącznie wtedy, kiedy złożysz wniosek o zwrot pieniędzy.
Na przykład, zamówienie zawiera dwa różne przedmioty, z czego jeden chcesz zwrócić.
Zaznacz wybrany produkt i wybierz przyczynę zwrotu.
Scenariusz 2:
Jeśli kupiłeś kilka sztuk tego samego przedmiotu, należy potwierdzić odbiór zamówienia, albo zwrócić wszystkie te przedmioty podczas ubiegania się o zwrot pieniędzy.
Na przykład, zamówienie zawiera 2 sztuki jednego wariantu i 3 sztuki drugiego, a tylko jeden produkt z pierwszego wariantu jest uszkodzony. Ze względu na ograniczenie systemowe, należy poprosić o zwrot pieniędzy za wszystkie pozycje z danego wariantu.
Wskazówka:
Podczas składania wniosku o zwrot pieniędzy opisz dokładnie zaistniały problem i przedstaw odpowiednie dokumenty oraz dowody.
Wzór dokumentów niezbędnych do do wniosków o zwrot można znaleźć w artykule "Jakie dokumenty uzupełniające są wymagane przy wniosku o zwrot pieniędzy?".
Jeśli pojawiły się trudności z wnioskiem, proszę zajrzyj na stronę "Kiedy i w jaki sposób mogę złożyć wniosek o zwrot za pośrednictwem Aplikacji?".