Częste powody, dla których mogłeś nie otrzymać kodu weryfikacyjnego:
1. Wystąpiły techniczne problemy z jednorazowym hasłem po stronie dostawcy usług, przez co żądanie jest opóźnione
- Możesz kliknąć "Wyślij Ponownie", aby nasz system zmienił dostawcę usług w celu przetworzenia Twojej prośby o hasło jednorazowe. Większość przypadków zostanie rozwiązanych po kliknięciu "Wyślij Ponownie".
2. Połączenie mobilne nie jest obecnie stabilne
- Czasem Twoja prośba o kod jednorazowy może zostać opóźniona ze względu na słabe połączenie z siecią. Aby rozwiązać ten problem, możesz spróbować przełączyć się pomiędzy siecią Wi-Fi oraz danymi mobilnymi albo połączyć się z inną siecią.
- Możesz również spróbować poprosić o hasło jednorazowe, gdy Twoje połączenie mobilne zostanie przywrócone.
3. Spróbuj zalogować się na inne konto
- W niektórych przypadkach użytkownik mógł zalogować się na konto, na którym zarejestrowany jest inny numer telefonu używany do uzyskania jednorazowego kodu. Możesz spróbować rozwiązać ten problem ponownie logując się na poprawne konto i prosząc o hasło jednorazowe.
Uwaga: Dzieje się tak zazwyczaj wtedy, kiedy wcześniej korzystałeś z funkcji "Zaloguj się przez Facebooka". Jeśli jednak zależy Ci na korzystaniu z tego konta, zmień najpierw swój numer telefonu komórkowego, zanim przejdziesz dalej. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w artykule
"W jaki sposób mogę zmienić mój numer telefonu komórkowego?".
Aby sprawdzić, czy zalogowałeś się na poprawne konto, kliknij zakładkę "Moje Shopee" > "Ustawienia Konta" a następnie "Mój Profil", aby zobaczyć szczegóły konta.