Zamówienia złożone przed 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie.
Możesz złożyć wniosek o anulowanie zamówienia w sekcji “Moje zakupy”.
Na wnioski o zwrot zamówienia i pieniędzy obowiązuje nasza standardowa Polityka Zwrotów. Więcej informacji znajduje się pod linkiem
Tak, wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie.
Na wnioski o zwrot zamówienia i pieniędzy obowiązuje nasza standardowa Polityka Zwrotów. Więcej informacji znajduje się pod linkiem
Niestety nie. Od 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana.
Zamówienia złożone przed 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie.
Tak. Platforma Shopee Polska zakończy działalność 13. stycznia 2023 r. o godzinie 23:59.
Od 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana. Wszelkie Monety i Kupony Shopee również nie będą dostępne po tym czasie.