Sekcja Kody i doładowania to rozszerzenie oferty Shopee jako autoryzowanego pośrednika w dystrybucji treści cyfrowych. Kody pochodzą bezpośrednio od dostawców Shopee (np. Xbox, Playstation itp), dzięki czemu uzyskujesz pewność iż kod jest nowy i pochodzi z zaufanego źródła.
Oferta na ten moment jest dostępna tylko w ramach aplikacji mobilnej Shopee na platformach iOS, Android oraz HarmonyOs. Aby zobaczyć dostępne produkty, należy kliknąć ikonkę “Kody i doładowania” dostępną na ekranie głównym. 1.1 Ikona kody i doładowania ekran główny
Regulamin usługi jest dostępny tutaj
Kod wraz ze wszystkimi wymaganymi informacjami otrzymasz tak za pośrednictwem aplikacji mobilnej jak i wiadomości e-mail wskazanego w trakcie zakupu.
2.1 Aplikacja mobilna Shopee
Po opłaceniu z sukcesem zamówienia, wybierz przycisk “Zobacz Kod” a następni kliknij w przycisk “Zobacz kod”.
Za pierwszym razem, aby zobaczyć kod należy przesunąć biały przycisk w prawo. Kod pojawi się na kolejnym ekranie wraz ze wszystkimi szczegółami.
2.2 Wiadomość e-mail
Kod wraz ze wszystkimi szczegółami otrzymasz również drogą mailową, na maila wskazanego w trakcie płatności.
Dostarczone kody możesz znaleźć w naszej aplikacji mobilnej, w zakładce “Moje Shopee”
Aplikacja mobilna
Jeśli nie widzisz przycisku “Wyświetl Kod” a minęło już ponad 24 godziny od zakończonej z sukcesem płatności, skorzystaj z najwygodniejszej dla Ciebie metody kontaktu dostępnej na Centrum Pomocy.
Jeśli nie dotarł do Ciebie kod, prosimy o sprawdzenie SPAMu oraz sekcji/folderów w programach i aplikacjach obsługujących Twoją pocztę elektroniczną, do których zwykle trafiają wiadomości reklamowe i powiadomienia.
Jeżeli sprawdziłeś/aś już wszystkie możliwe opcje i masz pewność, że kod do Ciebie nie trafił skontaktuj się z nami poprzez najwygodniejszą dla Ciebie formę, dostępną na Centrum Pomocy.
Problem z działaniem otrzymanego kodu? Prosimy o bezpośredni kontakt z centrum pomocy producenta:
Producent | Kontakt |
Canal+ | https://pl.canalplus.com/pomoc/canalplus-online Wybierz okno czatu bądź Napisz maila: pomoc@kontakt.canalplus.pl |
CDA Premium | https://www.cda.pl/kontakt |
Eurosport | https://pomoc.player.pl/jak-aktywowac-voucher |
FIFA 23 FUT | https://help.ea.com/pl/help/faq/redeem-product-and-promotional-codes/ |
Netflix | https://help.netflix.com/pl/node/32950 |
paysafecard | https://epin.paysafecard.com/pinshop/general/contact.xhtml |
Player.pl | pomoc.player.pl lub mail na adres hello@player.pl |
Pyszne.pl | https://www.pyszne.pl/obsluga-klienta/kontakt lub tel. 71 707 14 11. |
Roblox | www.roblox.com/support |
Sony PlayStation | pomoc@pl.playstation.com |
Spotify Premium | https://support.spotify.com/pl/ |
Tidal | https://support.tidal.com/hc/pl |
Tinder | https://www.help.tinder.com/hc/ |
Xbox | 801 802 000 lub +48 22 594 19 99 |
Zgodnie z naszym Regulaminem treści cyfrowych, o którym informujemy przy składaniu zamówienia, nie przyjmujemy zwrotów bądź wymiany produktu cyfrowego, gdy zamówienie zostało zrealizowane poprawnie.
Pełen Regulamin dostępny tutaj
Shopee kieruje swoją ofertę tylko do klientów indywidualnych (konsumentów) i nie wystawia faktur, zgodnie z treścią Regulaminu.
Jeśli chcesz kupować w strefie Kody i Doładowania Shopee w niższych cenach, to zachęcamy do skorzystania z dostępnych kuponów. Kupony znajdziesz w sekcji Kody i doładowania na: 1) Na stronie kategorii Kody i doładowania 2) Na stronie producenta
Aby szczegółowo zapoznać się z warunkami użytkowania danego kuponu, zajrzyj do artykułu Jak sprawdzić warunki i zasady działania kuponu?
Obecnie monety Shopee nie są dostępne do wykorzystania w sekcji Kody i doładowania.
Datę zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail od Shopee, poniżej informacje