Cześć, w czym mogę pomóc?

Drodzy Użytkownicy Shopee, Z żalem informujemy, że platforma Shopee Polska kończy działalność. Od 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana. Zamówienia złożone przed 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszym zespołem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy. Dziękujemy, że byliście z nami.

Kategorie

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Zakończenie działalności Shopee w Polsce
Czym jest Gwarancja Shopee? W jaki sposób chroni ona kupujących?
Gdzie znajdę kupony i jak mogę je użyć?
W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?
Jak działa Darmowa Dostawa?
FAQ - Monety Shopee