Cześć, w czym mogę pomóc?

Zakupy na Shopee

Nowy na Shopee
Kontakt ze Sprzedawcą
Składanie zamówienia
Funkcje społecznościowe
Gwarancje
Składanie oferty negocjacyjnej
Bezpieczne zakupy
Program Poleceń
Wyszukiwanie oferty
Kody i doładowania

[Bezpieczeństwo konta] Jakie wybrać hasło, aby moje konto było bezpieczne?

Podobnie jak większość stron internetowych i platform społecznościowych, Shopee zachęca do stosowania silnego hasła na naszej platformie w celu zabezpieczenia swojego konta.


Wybór silnego hasła nie jest łatwy, a najlepsze to takie, które zapadają w pamięć, lecz są trudne do odgadnięcia. Aby stworzyć hasło, które zapewni bezpieczeństwo Twojego konta, zalecamy stosowanie się do następujących wskazówek:



Spełniaj wymagania dotyczące hasła

  1. Hasło powinno zawierać minimum 8 znaków, ale im więcej, tym bezpieczniej.
  2. Mieszanka dużych i małych liter - posiadanie kombinacji różnych typów znaków sprawi, że Twoje hasło będzie trudniejsze do złamania.

 

Wzmocnij swoje hasło

  1. Ustaw unikalne hasło - używaj innego hasła do ważnych kont, takich jak poczta elektroniczna i platformy związane z płatnościami.
  2. Nie używaj informacji osobistych, takich jak numery telefonów, daty urodzin, rocznic itp.
  3. Nie używaj powtarzających się liczb lub sekwencji takich jak "abcd", "0000" lub sekwencji klawiaturowych takich jak "qwerty", "147852".

 


Shopee nigdy nie poprosi Cię o podanie hasła za pośrednictwem rozmowy telefonicznej, aplikacji do przesyłania wiadomości w mediach społecznościowych, poczty elektronicznej lub czatu Shopee.


Nigdy nie prosimy o pobranie czegoś lub zalogowanie się na stronie internetowej innej niż Shopee. Sprawdź, czy korzystasz z naszej bezpiecznej strony https://shopee.pl.



Co powinienem zrobić, jeśli podejrzewam, że moje konto zostało zhakowane?


Jeśli nie możesz się zalogować lub podjąć ważnych działań na swoim koncie, takich jak płatność w Kasie, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Shopee. Być może istnieje podejrzenie, że doszło do naruszenia bezpieczeństwa Twojego konta i podjęto działania zapobiegawcze.

Jeśli udostępniłeś komuś swoje hasło, zaloguj się, aby natychmiast zresetować hasło. Jeśli nie możesz się już zalogować, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Shopee.


Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij przycisk "Zapomniałem Hasła" na stronie logowania i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zresetować hasło.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie