Cześć, w czym mogę pomóc?

Zakupy na Shopee

Nowy na Shopee
Kontakt ze Sprzedawcą
Składanie zamówienia
Funkcje społecznościowe
Gwarancje
Składanie oferty negocjacyjnej
Bezpieczne zakupy
Program Poleceń
Wyszukiwanie oferty
Kody i doładowania

[Bezpieczeństwo konta] Jak mogę rozpoznać oszustwo?

Oszustwa zazwyczaj można rozpoznać po:

  1. Linkach, które nie są udostępnione przez Shopee i proszące o wrażliwe dane klienta takie jak hasła jednorazowe, czy hasła do konta.
  2. Słabej gramatyce i pisowni.


Oto najczęstsze rzeczy, które piszą oszuści podszywając się pod pracowników Shopee.

  1. Twierdzą, że wygrałeś nagrodę.
  2. Twierdzą, że dzieje się coś nieprawidłowego z Twoim kontem Shopee lub zamówieniem.



Wtedy mogą nakłonić Cię do jednej z podanych rzeczy:

  1. Podzielić się hasłem jednorazowym lub hasłem do konta Shopee
  2. Podzielić się danymi wrażliwymi, takimi jak data urodzenia, o którą agenci Obsługi Klienta mogą poprosić, aby zweryfikować tożsamość klienta


Powinieneś zawsze ignorować lub zgłaszać tego typu przypadki. Shopee nigdy nie poprosi Cię o dane poprzez nieoficjalne platformy. Co więcej, Shopee nigdy nie poprosi Cię o hasła do konta, ani hasła jednorazowe.


Shopee może skontaktować się z Tobą jedynie za pomocą oficjalnych kanałów komunikacji, takich jak aplikacja Shopee, nasze zweryfikowane konta na mediach społecznościowych, czy adresy email z końcówką shopee.com lub shopee.pl.


Zgłaszanie oszustw:

Jeśli podałeś jakiekolwiek dane podejrzanym osobom, powinieneś zgłosić to natychmiast Obsłudze Klienta Shopee.

W międzyczasie zalecamy zmienić swoje hasło do konta Shopee poprzez aplikację.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie