Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

Jak wybrać właściwy powód zwrotu?

Nie otrzymałem paczki (żadne produkty nie zostały dostarczone):

Wybierz ten powód tylko wtedy, gdy nie otrzymałeś całego zamówienia. Przed złożeniem prośby o zwrot, prosimy upewnij się, że Twoja paczka nie została dostarczona do sąsiada, bądź nie znajduje się w skrzynce pocztowej.


Niekompletne zamówienie (brakujące produkty lub elementy):

W przypadku, gdy zamawiasz więcej niż jeden produkt, jednak po otrzymaniu zamówienia któregoś z produktów, bądź elementów potrzebnych do sprawnego działania produktu brakuje, złóż wniosek o niekompletne zamówienie.

 

Otrzymano niewłaściwy produkt (np. nieprawidłowy rozmiar, nieprawidłowy kolor, inny produkt):

Wybierz ten powód, jeśli produkt który otrzymałeś nie jest tym, który zamawiałeś, bądź gdy otrzymany rozmiar lub kolor jest nieprawidłowy.

 

Otrzymano produkt z uszkodzeniami fizycznymi (np. wgnieciony, porysowany, rozbity):

Jeśli produkt, który otrzymałeś jest uszkodzony, podrapany lub w słabym stanie, złóż wniosek o zwrot używając powyższego powodu.

 

Otrzymano wadliwy produkt (np. Awaria, nie działa zgodnie z przeznaczeniem):

W przypadku gdy produkt, który zamówiłeś nie działa zgodnie z założeniem, bądź posiada wadę wrodzoną, jako powód wybierz: otrzymano wadliwy produkt. Przed złożeniem prośby o zwrot, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub skontaktuj się ze sprzedającym w razie ewentualnych wątpliwości.

 

Brak powodu:

Każdy kupujący ma prawo do zmiany zdania i zwrotu swojego zamówienia w przeciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym wypadku, złóż wniosek bez podania powodu i odeślij przedmiot do sprzedawcy, aby uzyskać zwrot środków.

 

Możesz odstąpić od umowy zakupu w przeciągu 14 dni od otrzymania Twojego zamówienia. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, złóż wniosek i wybierz ‘brak powodu’, a w opisie umieść informację o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, że do odstąpienia od umowy może być wymagany zwrot towaru do sprzedawcy.

 


Otrzymano podrobiony produkt:

Jeśli podejrzewasz, że otrzymany produkt został podrobiony, bądź nie przypomina oryginalnego produktu, złóż wniosek do Shopee używając powyższego powodu, a my sprawdzimy ze sprzedającym autentyczność sprzedawanych produktów.


Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie