Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

W jakich sytuacjach sprzedający może odrzucić mój wniosek o zwrot lub anulowanie zamówienia? Czy będę mógł złożyć kolejny wniosek?

Aby Twoja prośba została rozpatrzona, należy zgłosić wniosek o zwrot w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia.


Twoja prośba o zwrot może nie zostać zaakceptowana, jeśli dotyczy:

  1. Produkty łatwo psujące się lub o krótkim terminie ważności [np. świeże owoce, warzywa, produkty mrożone lub nabiał].
  2. Nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało naruszone [np. zdjąłbyś folię z opakowania].
  3. Gazety, czasopisma lub inne regularne publikacje.
  4. Usługi lub towary, których ceny są powiązane ze zmianami na rynku finansowym, poza kontrolą sprzedawcy, które miałyby miejsce w okresie zwrotu [np. produkty inwestycyjne, takie jak złoto, srebro, platyna)
  5. Przedmioty, których nie należy zwracać ze względu na zagrożenie dla zdrowia lub higieny osobistej takie jak: testy ciążowe, szczoteczki do zębów, bielizna, soczewki kontaktowe, akcesoria medyczne [rękawiczki, bandaże]
  6. Spersonalizowane towary, które zostały wykonane / zmodyfikowane na specjalne zamówienie [np. kubek z Twoim logo]
  7. Towary i usługi cyfrowe, jeżeli były używane przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i zostałeś wcześniej poinformowany przez sprzedawcę o tej okoliczności [np. subskrypcje online]
  8. Towary, które są trwale połączone lub w całości zmodyfikowane po użyciu [olej silnikowy, środki czystości i detergenty]
  9. Artykuły zdrowotne, specjalne produkty spożywcze i suplementy diety, artykuły dietetyczne i medyczne [leki na receptę i bez recepty]


Twoja prośba o anulowanie zamówienia może zostać odrzucona, jeśli:

  1. wniosek został złożony po tym, jak sprzedawca już przetworzył i zaktualizował numer śledzenia zamówienia. Jeśli sprzedawca odrzuci Twój wniosek o anulowanie, zamówienie zostanie wysłane normalnie.
  2. sprzedający odrzucił Twój wniosek o anulowanie lub jeżeli sam wycofałeś wniosek o anulowanie, to nie będzie możliwości złożenia go ponownie. Jeśli wniosek został złożony przed przetworzeniem zamówienia przez sprzedającego lub wygenerowaniem numeru śledzenia paczki, to zostanie on natychmiast zaakceptowany i nie będzie wymagał uzyskania zgody sprzedającego.

 

Wskazówka: Jeżeli sprzedający przetworzy zamówienie, ale nie uda mu się go wysłać w przeciągu 9 dni od opłacenia, to zostanie ono automatycznie anulowane przez Shopee, dzięki czemu możesz wykorzystać te środki na zakup przedmiotów od innych sprzedawców.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie