Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

Czym jest internetowy system rozstrzygania sporów (ODR)?

Internetowy system rozstrzygania sporów to platforma zarządzana przez Komisję Europejską, ułatwiająca pozasądowe rozstrzyganie sporów między konsumentami a przedsiębiorcami.

 

Jeżeli konsument doświadcza trudności związanych ze złożonym zamówieniem, a rozmowa ze sprzedawcą nie przyniosła zadowalających rezultatów, obie strony mogą rozważyć skorzystanie z platformy ODR (dostępnej pod tym linkiem) jako drogi rozwiązywania tego typu sporów. Po złożeniu przez konsumenta zażalenia za pośrednictwem platformy ODR, przedsiębiorca zostanie o tym poinformowany drogą mailową i może wówczas zasugerować udział podmiotów mediacyjnych, mających na celu udzielenie pomocy w procesie rozwiązywania sporu.

 

W przypadku sporu bezpośrednio związanego z usługami świadczonymi przez Shopee, konsumenci mogą skorzystać z adresu e-mail dispute@support.shopee.pl podczas uzupełniania formularza reklamacyjnego ODR.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie