Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Jak skontaktować się przez czat z Obsługą Klienta Shopee?

Jeśli chcesz porozmawiać z nami za pomocą czatu, możesz to zrobić przez aplikację Shopee. Aby otworzyć okno czatu, w aplikacji otwórz zakładkę "Moje Shopee" i na samym dole strony wybierz "Porozmawiaj z Shopee". Jednak zanim połączysz się z konsultantem, to możesz zapoznać się z naszymi artykułami w Centrum pomocy.

 



W naszym Chatbocie znajdziesz:

  1. Popularne kategorie pytań.
  2. Pomocne artykuły (przesuwając w prawo, znajdziesz więcej propozycji).
  3. Panel ze skrótami (przesuwając w prawo, znajdziesz więcej skrótów).



Możesz też wpisać swoje pytanie w polu “Wpisz wiadomość”. Zostanie rozwinięta lista sugestii, w które możesz kliknąć, by uzyskać odpowiedź na pytanie.


Jeśli mimo wszystko chatbot nie będzie w stanie Ci pomóc, możesz skontaktować się z naszym agentem wpisując frazę "Porozmawiaj z agentem", wybierając przycisk na dole strony lub kiedy zasugeruje Ci go chatbot. Jeśli zdecydujesz się napisać wiadomość, bez korzystania z rekomendacji, postaraj się opisać problem lub zapytanie zwięźle, w jednej wiadomości. Aby ułatwić znalezienie rozwiązania Twojej sprawy, możesz uniknąć przywitania takiego jak "Cześć", czy "Dzień dobry".


Przechodząc do rozmowy z konsultantem, poprosimy Cię o wybranie typu użytkownika i kategorii, której dotyczy sprawa. Dalej opisz temat, w sprawie którego się kontaktujesz (jeśli sprawa dotyczy zamówienia, to przygotuj jego numer) i poczekaj na połączenie z konsultantem.

Pamiętaj, że skorzystać z czatu możesz jedynie za pomocą aplikacji mobilnej.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie