Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

Kiedy otrzymam swój zwrot pieniędzy?

Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, w zależności od metody płatności, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na Twoją kartę/konto bankowe:

 

  1. Karta kredytowa/debetowa

Zwrot zostanie dokonany na kartę użytą podczas zakupu do 10 dni roboczych.

  1. BLIK, Przelewy24 (P24)

Zwrot zostanie przekazany za pośrednictwem wybranej metody płatności do 10 dni roboczych.

  1. Płatność za Pobraniem

Zwrot zostanie przekazany na Twoje konto bankowe zarejestrowane w aplikacji Shopee do 10 dni roboczych.

 

Jak sprawdzić, czy mój wniosek o zwrot pieniędzy został zatwierdzony?

Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy Twoja prośba o zwrot została zatwierdzona:

  1. W aplikacji Shopee wybierz zakładkę "Moje Shopee", a następnie "Moje Zakupy".
  2. Znajdź swoje zamówienie w zakładce "Anulowane" lub "Zwrot towaru/środków".
  3. Wybierz zamówienie, klikając jego nazwę.
  4. Na stronie "Szczegóły zwrotu" będziesz móc zobaczyć jego status.



Znaczenie statusów zamówienia:

  1. Oczekująca Prośba – oznacza to, że sprzedający jeszcze nie odpowiedział na Twoją prośbę. Klikając zamówienie, możesz sprawdzić, ile czasu zostało sprzedającemu na odpowiedź. Jeśli nie odpowie w wyznaczonym terminie, zwrot pieniędzy zostanie automatycznie zaakceptowany.
  2. Spór w Toku – oznacza to, że sprzedający zakwestionował Twoje roszczenie i będziesz musiał przedstawić dodatkowe dowody. Jeśli ich nie dostarczysz, Twoja sprawa może zostać odrzucona przez nasz zespół ds. rozstrzygania sporów.
  3. Zakończono – sprawa została rozwiązana i rozpoczynamy procedurę zwrotu pieniędzy.

 

Każde zamówienie sklasyfikowane w zakładce "Anulowane" oznacza również przyznany Ci zwrot środków. Sprawdź, czy zwrot pieniędzy wpłynął na Twoją kartę/konto bankowe.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie