Cześć, w czym mogę pomóc?

Płatności

BLIK
Przelewy24
Karta płatnicza
Płatność za pobraniem
Proces płatności
Faktury i podatki

Złożyłem zamówienie, ale nie opłaciłem go. Czy mogę nadal za nie zapłacić?

Może się zdarzyć, że złożysz zamówienie, ale przypadkiem z niego wyjdziesz. Od momentu złożenia zamówienia masz 4 dni na opłacenie go. Znajdziesz je w zakładce "Moje Shopee" > "Do zapłaty".



Po wejściu w zakładkę "Do zapłaty" zobaczysz listę Twoich nieopłaconych zamówień.



Kliknij przycisk "Zapłać Teraz", by opłacić zamówienie. Automatycznie uruchomi się metoda płatności, która została wybrana przy składaniu zamówienia.


Jeśli chcesz zmienić metodę płatności zajrzyj do naszego artykułu: "Jak zmienić metodę płatności?"

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie