Cześć, w czym mogę pomóc?

Płatności

BLIK
Przelewy24
Karta płatnicza
Płatność za pobraniem
Proces płatności
Faktury i podatki

Dlaczego moja płatność kartą nie powiodła się?

Twoja płatność mogła nie powieść się z powodu limitów transakcyjnych, błędów karty, korzystaniem z nieakceptowanych kart lub ograniczeniami związanymi z niewłaściwego użycia karty. W tym artykule dowiesz się, jak możesz rozwiązać ten problem.


Limity transakcyjne:

  1. Twoja karta może mieć nałożone ograniczenia na ilość i kwotę transakcji. W tym przypadku zalecamy kontakt z bankiem w celu zweryfikowania i zmiany limitów.
  2. Możesz też skorzystać z innej metody płatności takiej jak BLIK, czy Przelewy24.


Błędy karty:

  1. Płatność nie powiodła się - jeśli nie dokończyłeś płatności, zanim podejmiesz kolejną próbę, sprawdź na swoim koncie bankowym, czy środki nie zostały pobrane.
  2. Karta nie wyświetla się w aplikacji - w pierwszej kolejności spróbuj uruchomić ponownie aplikację. Jeśli to nie pomogło, zweryfikuj, czy Twoja karta została dodana do aplikacji. Jeśli nie - zapoznaj się z artykułem: "Jak zapłacić kartą kredytową/debetową?".


Karta nie jest akceptowana na Shopee:

  1. Shopee obsługuje operatorów 3 kart, a są nimi Visa, MasterCard i American Express. Jeśli Twoją kartę obsługuje inny operator, zachęcamy do skorzystania z innej formy płatności.


Ograniczenia wynikające z niewłaściwego użycia karty:

  1. Płatności kartami kredytowymi i debetowymi podlegają zasadom transakcyjnym stosowanym przez dostawców kart. Jeśli istnieje podejrzenie, że Twoja karta kredytowa / debetowa narusza zasady, nie będziesz mógł dokonać płatności za jej pomocą. Możesz spróbować skorzystać z innych form płatności dostępnych na naszej platformie lub skontaktować się z Obsługą Klienta, jeśli uważasz, że błąd nie jest spowodowany podejrzanymi działaniami.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie