Czasem może się zdarzyć, że Twój kupon nie zadziała. Najczęstszym powodem jest niespełnienie zasad i warunków kuponu:
- Koszyk nie osiągnął minimalnej wartości wymaganej przez kupon.
- Kupon ograniczony był tylko do określonego w regulaminie kanału wysyłki.
- Kupon był ograniczony czasowo.
- Kupon został wykorzystany przez innych użytkowników na zasadzie „Kto pierwszy ten lepszy”.
Aby zdiagnozować powód niedziałającego kuponu:
- Sprawdź, czy kupon spełnia wymagania opisane w warunkach i zasadach.
- Jeśli pojawia się komunikat z błędem, to postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
- Upewnij się, że posiadasz tylko jedno konto Shopee. Jeśli posiadasz więcej niż jedno i na którymś z nich został już pobrany i użyty ten sam kupon, nie będziesz móc ponownie z niego skorzystać.
Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem opisującym sytuacje, w których kupon zostanie przywrócony na Twoje konto Shopee: W jakich sytuacjach moje kupony wrócą do ponownego użytku?