Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

Jak zwrócić niepoprawne/uszkodzone produkty po potwierdzeniu wniosku o zwrot?

Gdy prośba o zwrot zostanie zatwierdzona przez sprzedawcę lub zespół Shopee ds. zwrotów, wykonaj następujące kroki:

 

  1. Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić i odeślij sprzedającemu w ciągu 5 dni od zaakceptowania zwrotu.
  2. Zalecamy skorzystanie z bezpłatnej usługi zwrotu Shopee za pomoca Zintegrowanej Logistyki, ponieważ pomoże to przyspieszyć proces zwrotu.
  3. Możesz również zorganizować zwrot we własnym zakresie, upewnij się, że dostarczysz następujące dane:

a) Numer zamówienia i/lub numer identyfikacyjny Żądania Zwrotu Produktu

b) Adres zwrotny sprzedającego podany na stronie "Szczegóły zwrotu":


Wybierz "Samodzielne zaaranżowanie" i od razu po odesłaniu, wprowadź nazwę kuriera, numer śledzenia paczki (jeżeli występuje) lub dowód wysyłki za pośrednictwem Aplikacji Shopee.

Pamiętaj, że przy zwrocie we własnym zakresie ponosisz opłatę za przesyłkę zwrotną, zgodną z cennikiem wybranej firmy kurierskiej. 


Zalecamy również przeczytanie artykułu "W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie