Cześć, w czym mogę pomóc?

Zakupy na Shopee

Nowy na Shopee
Kontakt ze Sprzedawcą
Składanie zamówienia
Funkcje społecznościowe
Gwarancje
Składanie oferty negocjacyjnej
Bezpieczne zakupy
Program Poleceń
Wyszukiwanie oferty
Kody i doładowania

Jak mogę sprawdzić ile pozostało mi czasu do zakończenia Gwarancji Shopee?

Gwarancja Shopee to funkcja, dzięki której Shopee tymczasowo wstrzymuje płatności dokonywane przez kupujących na rzecz sprzedawców w celu zapewnienia pomyślnej realizacji zamówienia.


W tym artykule dowiesz się, ile pozostało Ci czasu do ukończenia Gwarancji Shopee, w przypadku zamówienia, które nie zostało jeszcze wysłane, jak również tego, które jest już dostarczone.


Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało wysłane/dostarczone. Okres Gwarancji Shopee swojego zamówienia możesz sprawdzić wykonując poniższe kroki:

  1. Przejdź do "Moje Shopee".
  2. Wybierz "W realizacji", jeżeli Twoje zamówienie zostało wysłane, lub "W dostawie", jeżeli zostało wysłane, ale jeszcze nie jest dostarczone.
  3. Wybierz zamówienie, aby sprawdzić okres Gwarancji Shopee.
  4. Sprawdź datę wygaśnięcia Gwarancji Shopee, klikając na datę dostawy pokazaną na zielonej wstążce w sekcji "Szczegóły zamówienia".



Wskazówka:

W przypadku zamówień złożonych w ramach zintegrowanych kanałów (logistyka wspierana przez Shopee), Gwarancja Shopee nie wygaśnie przed jego dostarczeniem.


Ważne: Dokładna liczba dni w okresie Gwarancji Shopee zależy od rodzaju sklepu, w którym dokonujesz zamówień.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie