Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Program Afiliacyjny Shopee

(„Program”)


Regulamin


Regulaminu Programu Afiliacyjnego Shopee

 

1.                 DEFINICJE

 

1.1   „Saldo Rachunku” - naliczone Opłaty Prowizyjne należne Partnerowi.

 

1.2  „Media Afiliacyjne” - wszelkie media reklamowe, w tym m.in. strony internetowe, aplikacje i newslettery Partnerów należących do sieci afiliacyjnej lub media zarejestrowane w Programie przez Partnera, do których posiada prawa użytkowania i które zostały zatwierdzone przez Shopee.

 

1.3  „Link Afiliacyjny” - unikalny adres URL do dowolnej podstrony/aplikacji Shopee, który po przetworzeniu w systemie afiliacyjnym, staje się linkiem afiliacyjnym wraz z zaszyfrowanym unikalnym ID wydawcy. Link pozwala na zliczanie kliknięć i przekierowań na Platformę, zliczenie sprzedaży wygenerowanych po przekierowaniu oraz prowizji od tych czynności/sprzedaży; Link Afiliacyjny powinien być podlinkowany do materiałów afiliacyjnych uwzględniających, ale nie ograniczających się do elementów graficznych, ilustracji, tekstów, plików, kodów HTML i Javascript.

 

1.4  „Zatwierdzony Budżet” - szacunkowa wartość miesięcznych wydatków marketingowych uzgodnionych przez Shopee z Partnerem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.

 

1.5 „Zrealizowany Zakup” - transakcja w wyniku której Kupujący dokonał zakupu Produktu na Platformie zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług i do której doszło za pośrednictwem Linków Afiliacyjnych umieszczonych w Mediach Afiliacyjnych, pod warunkiem, że Kupujący:

 

  1. nie jest użytkownikiem wygenerowanym komputerowo (np. robot internetowy, pająk, skrypt komputerowy czy inna forma zautomatyzowanego, sztucznego czy fałszywego podszywania się pod człowieka);

 

  1. poda wszystkie informacje wymagane do Zrealizowanego Zakupu w terminie wskazanym przez Shopee; oraz

 

  1. nie zostanie w późniejszym terminie zidentyfikowany przez Shopee jako podmiot fałszywy, niekwalifikujący się do udziału w Programie lub powielony.

 

1.6  „Wartość Zrealizowanego Zakupu Netto” - oznacza łączną miesięczną wartość netto Zakupów zrealizowanych poprzez Linki Afiliacyjne umieszczone w Mediach Afiliacyjnych, obliczoną jako łączną wartość Zrealizowanych Zakupów w miesiącu kalendarzowym z wyłączeniem wszelkich obniżek, kosztów dostawy, kosztów kuponów i innych rabatów, w tym Monet Shopee.

 

1.7  „Partner” - oznacza łącznie „Partnera Indywidualnego”, „Partnera Biznesowego” oraz „Partnera Zewnętrznego”, będących polskimi rezydentami podatkowymi, którzy zaakceptowali niniejszy Regulamin i spełniają kryteria przystąpienia do Programu zgodnie z Regulaminem.

 

  1. Partner Indywidualny” - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która przystępuje do Programu jako nieprofesjonalista, a realizowane przez nią czynności nie będą wykonywanie w ramach i dla celów prowadzonej działalności gospodarczej. 

 

  1. Partner Biznesowy” - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która przystępuje do Programu będąc Sprzedawcą, a realizowane przez nią czynności będą wykonywane w ramach i dla celów prowadzonej działalności gospodarczej lub operacyjnej.  

 

  1. „Partner Zewnętrzny” - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która przystępuje do Programu nie będąc Sprzedawcą, a realizowane przez nią czynności będą wykonywane w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub operacyjnej.  

 

1.8 „Platforma” - strona internetowa oznacza jakąkolwiek platformę prowadzoną przez Shopee, co obejmuje także mobilne aplikacje Shopee dostępne w Apple App Store lub Google Play oraz strony internetowe Shopee.

 

1.9  „Produkt” - dowolny towar lub usługa oferowana na Platformie przez Sprzedawców.

 

1.10 „Treści Zabronione” - wszelkie treści lub terminy, które:

 

a) dotyczą działalności niezgodnej z prawem (nielegalnych używek, phishingu, terroryzmu, działalności przestępczej, piramid finansowych lub tzw. „łańcuszków”) lub ją promują;

 

b) dotyczą tytoniu, hazardu, broni lub je promują;

 

c) są związane z materiałami pornograficznymi lub powszechnie uznanymi za nieprzyzwoite;

 

d) przedstawiają przemoc lub służą jej propagowaniu;

 

e) są zniesławiające lub obraźliwe;

 

f) stanowią przejaw dyskryminacji lub „mowy nienawiści” wymierzonej w jednostki lub grupy osób ze względu na ich rasę, płeć, wyznanie, narodowość, przynależność religijną, orientację seksualną,  język itp.;

 

g) zawierają wirusy, robaki, uszkodzone pliki, złośliwe oprogramowanie (tzw. cracki) lub inne materiały, których zadaniem jest uszkodzenie lub uniemożliwienie prawidłowego działania oprogramowania, sprzętu lub zabezpieczeń, lub które mogą do tego doprowadzić.

 

1.11 „Shopee” - SHPL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, rondo Daszyńskiego 1 (Warsaw UNIT, piętro 24) 00-843 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000918384, kapitał zakładowy: 5.000 PLN, NIP: 5272965079, REGON: 389450687

 

1.12 „Program” - Program Afiliacyjny Shopee, którego zasady zostały określone w Regulaminie.

 

1.13„Regulamin Świadczenia Usług” - regulamin korzystania z Platformy dostępny tutaj.

 

1.14 „Regulamin” - niniejszy regulamin.

 

1.15„Terytorium” - Rzeczpospolita Polska.

 

1.16 „Użytkownik” - każdy zarejestrowany użytkownik Platformy.

 

1.17 „Kupujący” - Kupujący w znaczeniu nadanym w Regulaminie Świadczenia Usług.

 

1.18 „Sprzedawca” - Sprzedawca w znaczeniu nadanym w Regulaminie Świadczenia Usług, który na potrzeby Programu jest klasyfikowany jako Partner Indywidualny, bądź jako Partner Biznesowy.

 

1.19 „Strony” - Shopee i Partner, lub w zależności od kontekstu, Shopee albo Partner.

 

1.20 „Polityka Prywatności” – polityka prywatności dostępna tutaj.

 

 

2.    PROGRAM I WARUNKI UDZIAŁU W PROGRAMIE 

 

2.1  Dane do rejestracji. W celu rejestracji w Programie, Partner dokona rejestracji we wskazanym systemie i przekaże Shopee wszelkie wymagane przez Shopee, informacje, zapewniając jednocześnie ich prawdziwość, prawidłowość i kompletność, w szczególności: 

  1. Partner zobowiązuje się do terminowego przekazywania Shopee aktualizacji informacji przekazanych w trakcie rejestracji, w tym zwłaszcza o wykreśleniu go z rejestru jako czynnego podatnika VAT, o zbyciu przedsiębiorstwa lub o danych koniecznych dla dokonania zapłaty, w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od zmiany tych danych.
  2. Shopee zastrzega sobie prawo do okresowej weryfikacji lub prośby o aktualizację wszelkich dostarczonych danych. 
  3. Partner przyjmuje do wiadomości, iż Shopee przysługuje wyłączne prawo kwalifikacji Partnerów do udziału w Programie i według własnego uznania.

 

2.2  Ograniczona licencja. W razie przyjęcia Partnera do Programu, Shopee udzieli Partnerowi na okres jego uczestnictwa w Programie, niewyłącznej, nieprzenoszalnej i odwoływalnej licencji do umieszczania Linków Afiliacyjnych w Mediach Afiliacyjnych Partnera, na jego koszt i wyłącznie na potrzeby udziału Partnera w Programie. Bez uprzedniej pisemnej zgody Shopee, Partnerowi nie wolno zmieniać, modyfikować ani tworzyć na podstawie Linków Afiliacyjnych pochodnych utworów, ani jakiejkolwiek własności intelektualnej. Jeżeli postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, Partnerowi nie przysługują żadne prawa do własności intelektualnej Shopee.

 

2.3  Media Afiliacyjne. Media Afiliacyjne muszą być publicznie dostępne i wskazane we wniosku Partnera o przyjęcie do Programu, według wzoru udostępnionego przez Shopee. Shopee może zakończyć udział Partnera w Programie, w dowolnym momencie, w szczególności, gdy Media Afiliacyjne zawierają jakiekolwiek Treści Zabronione lub inne treści, które Shopee uzna za niewłaściwe. Media Afiliacyjne mogą obejmować media społecznościowe i strony internetowe (w tym m.in. domenę strony internetowej/bloga, Facebook, Pinterest i Twitter) zatwierdzone przez Shopee („Zatwierdzone Media Społecznościowe”). Zatwierdzone Media Społecznościowe (i) nie mogą zawierać znaków handlowych, nazw ani logo Shopee ani prezentować treści wprowadzających w błąd oraz (ii) w przypadku platformy Facebook, mogą być wyświetlane wyłącznie poprzez stronę oficjalną (tzw. „fan page”), zgodnie z regulaminem platformy Facebook.

 

2.4 Przedmiot udziału w Programie. Na zasadach i w sposób określony w niniejszym Regulaminie, Partner zobowiązuje się udostępnić, w trybie ciągłym, z miesięcznymi okresami rozliczeniowymi, wirtualne powierzchnie, w celu udostępnienia Linków Afiliacyjnych i polecania oferty Shopee ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Partner samodzielnie podejmuje decyzje kiedy i jakie oferty będzie promował oraz z jakich materiałów afiliacyjnych będzie korzystał. W przypadku, gdy odwiedzający, który został przekierowany na ofertę za pośrednictwem udostępnienia i dokonał zakupu, który później nie został zwrócony, zostaje przyznana prowizja, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Partner zgadza się na realizowanie „Usług Dodatkowych” ustalonych przez Strony w oddzielnym porozumieniu zawartym w formie pisemnej. 

 

 

2.5. Moment realizacji przedmiotu udziału w Programie. Strony zgodnie oświadczają, że za moment realizacji przedmiotu udziału w Programie poczytuje się dzień, w którym Shopee dokonało pozytywnej walidacji czynności o których mowa w pkt 2.4 i na zasadach określonych rozdziale 3. W odniesieniu do Partnerów Biznesowych i Partnerów Zewnętrznych, w celu uzyskania wypłaty, wartość przedmiotu udziału w Programie po pozytywnej walidacji powinna zostać wskazana w fakturze dokumentującej wykonanie przedmiotu udziału w Programie w danym okresie rozliczeniowym, zgodnie z pkt. 3.7 lub 3.8.

 

2.6 Reklamacje. Reklamacje dotyczące Programu i Usług Dodatkowych mogą być za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj, przez cały okres uczestnictwa w Programie. Reklamacja powinna zawierać pełną dane identyfikujące Partnera oraz jego dane adresowe, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji oraz żądanie Partnera. Shopee ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Partnera w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. 

 

3.    OPŁATA PROWIZYJNA I WARUNKI PŁATNOŚCI

 

3.1  Stawka prowizji. Płatności dokonywane przez Shopee na rzecz Partnera w danym miesięcznym okresie rozliczeniowym („Opłata Prowizyjna”) oblicza się według stawek na Platformie odstępnych tutaj lub indywidualnych ustaleń odnośnie stawki prowizji dokonanych przez Partnera i Shopee w formie pisemnej („Stawka Prowizji”).

 

3.2  Obliczanie Opłaty Prowizyjnej. Opłata Prowizyjna wypłacana Partnerowi, stanowi równowartość:

  1. Zatwierdzonego Budżetu; lub
  2. iloczyn wartości dokonanej sprzedaży netto pomnożonej przez Stawkę Prowizji, 

w zależności od tego, która z tych wartości jest niższa. 

 

3.3 Potrącenia. Opłaty Prowizyjne wypłacane Partnerom obejmują wszelkie należne podatki, składki i daniny publiczne. Ponadto, Partner wyraża zgodę na potrącenie przez Shopee z Opłaty Prowizyjnej, opłaty serwisowej w wysokości wskazanej na Platformie dostępnej tutaj lub w wysokości zgodnej z ustaleniami pomiędzy Partnerem a Shopee w formie pisemnej. 

 

3.4  Podstawa do Wypłaty. Opłaty Prowizyjne należne Partnerowi Biznesowemu i Partnerowi Zewnętrznemu będą wypłacane na podstawie faktur dokumentujących udostępnienie wirtualnych powierzchni, które będą wystawiane przez Shopee w imieniu i na rzecz Partnera, zgodnie z pkt. 3.7 (samofakturowanie). Dodatkowo:

 

  1. Opłaty Prowizyjne będą dodawane do Salda Rachunku po upływie każdego pełnego miesiąca kalendarzowego, ale nie później niż w ciągu sześćdziesięciu (60) dni od daty ich zatwierdzenia w systemie.
  2. Shopee wypłaca Partnerowi Indywidualnemu Opłatę Prowizyjną w każdym miesiącu, pod warunkiem, że jej wysokość w dniu płatności wynosi co najmniej 100 PLN („Minimalna Kwota Wypłaty”). W odniesieniu do Partnerów Indywidualnych będących sprzedawcami na platformie, Shopee może podjąć decyzje o zwiększeniu częstotliwości wypłat w trakcie trwania Programu.
  3. Jeżeli Saldo Rachunku Partnera w danym okresie rozliczeniowym jest mniejsze niż Minimalna Kwota Wypłaty, Shopee zastrzega sobie prawo do odroczenia takiej płatności do ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego (tj. marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień), również w przypadkach, gdy doszło do rozwiązania współpracy pomiędzy Stronami. 

 

W odniesieniu do Partnerów Zewnętrznych, Shopee może wyrazić zgodę na indywidualne zasady dokumentowania i rozliczania Opłat Prowizyjnych, co każdorazowo musi zostać potwierdzone przez Strony w formie pisemnej. W takim przypadku pkt. 3.8 będzie miał pierwszeństwo stosowania przed wszelkimi innymi ustaleniami Stron. 

 

3.5   Podatki. Każda ze Stron odpowiada za zapłatę należności podatkowych i wszelkich składek lub opłat wynikających z udziału w Programie. Jeżeli zgodnie z obowiązującym prawem Shopee ma obowiązek potrącić z kwot należnych Partnerowi jakiekolwiek podatki, składki lub opłaty, Shopee dokona takiego potrącenia i przekaże Partnerowi rachunek lub inny dokument stanowiący dowód potrącenia.  W zakresie, w jakim Shopee ma zgodnie z obowiązującym prawem obowiązek potrącić jakiekolwiek podatki, składki lub opłaty od płatności na rzecz Partnera wynikające z udziału w Programie, Shopee dokona potrącenia takich kwot i ich płatności na rzecz właściwych organów podatkowych lub innych organów publicznych, zgodnie z obowiązującym prawem. W zakresie, w jakim należne kwoty zostaną w ten sposób potrącone i odliczone, będą one dla wszystkich celów Programu uznawane za wypłacone podmiotowi, w odniesieniu do którego dokonano takiego potrącenia lub odliczenia, a Shopee nie będzie mieć żadnego dalszego obowiązku wypłaty równowartości takich potrąconych kwot Partnerowi w całości ani w części. Partnerzy z siedzibą poza Terytorium, zobowiązują się do przedłożenia na żądanie Shopee, oryginałów lub kopii certyfikatów rezydencji podatkowej pod rygorem wstrzymania wypłat i wykluczenia z uczestnictwa w Programie.

 

3.6     Obciążenie zwrotne. Shopee zastrzega sobie prawo do potrącenia lub dokonania obciążenia zwrotnego w odniesieniu do transakcji za które uprzednio dokonano naliczenia i wypłaty Opłaty Prowizyjnej, jeżeli:

 

  1. nie spełniają one wymogów pozwalających na uznanie ich za Zrealizowany Zakup;

 

  1. stanowią transakcje fałszywe, wykryte ręcznie w procesie weryfikacji fałszywych zamówień realizowany przez Shopee;

 

  1. są wykonywane w ramach zmowy, gdy Partner jest powiązany ze Sprzedawcą lub kiedy Partner dokonuje zakupu produktów poprzez Linki Afiliacyjne;

 

  1. zostały anulowane, dostarczone jako niekompletne lub takie, w odniesieniu do których dokonano zwrotu towaru lub płatności;

 

  1. zostały dokonane z zamiarem odsprzedaży zamówionych Produktów; oraz

 

  1. zostały dokonywane za pośrednictwem Linków Afiliacyjnych umieszczonych w Mediach Afiliacyjnych zawierających Treści Zabronione.

 

  1. Samofakturowanie Opłat Prowizyjnych. Partner Biznesowy lub Partner Zewnętrzny, którzy zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi mają obowiązek rejestracji jako czynny lub zwolniony podatnik podatku od towarów i usług (VAT), w celu prawidłowego rozliczania realizacji przedmiotu udziału w Programie, niniejszym upoważnia Shopee do wystawiania w swoim imieniu i na swoją rzecz faktur, faktur korygujących lub duplikatów tych faktur dokumentujących realizację przedmiotu udziału w Programie na podstawie Regulaminu, a Shopee to upoważnienie przyjmuje.

 

  1. Shopee zobowiązuje się wystawiać faktury najpóźniej 26 dnia okresu rozliczeniowego, którego te faktury będą dotyczyć. Faktury zawierać będą w tytule wyraz „samofakturowanie”.
  2. W momencie wystawienia faktur Shopee udostępni Partnerowi Biznesowemu i Partnerowi Zewnętrznemu faktury wystawione w jego imieniu i na jego rzecz. Faktury zostaną udostępnione do zatwierdzenia Partnera w sposób określony w Procedurze zatwierdzenia faktur, znajdującej się w dedykowanym artykule na Centrum Edukacji Sprzedawców („Procedura”)
  3. W przypadku zastrzeżeń odnośnie faktury wystawionej przez Shopee w procedurze samofakturowania, zastosowanie znajdzie procedura wyjaśniająca wskazana w Procedurze. 
  4. Partner zobowiązuje się do zatwierdzania faktur, faktur korygujących oraz duplikatów tych faktur w sposób określony w Procedurze.
  5. Partner jest świadomy i akceptuje fakt, że Shopee nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z wystawienia faktur w ramach procedury samofakturowania, zwłaszcza, jeżeli wynika to ze złamania postanowień wynikających z pkt 2.1 lub gdy procedura wyjaśniająca nie zostaje zamknięta przed 15 dniem miesiąca następującego po okresie rozliczeniowym. 
  6. Strony zgodnie akceptują stosowanie faktur elektronicznych.

 

3.8  Fakturowanie Opłat Prowizyjnych. Partner Zewnętrzny, do którego zastosowanie mają indywidualne zasady dokumentowania i rozliczania Opłat Prowizyjnych, zobowiązuje się do dostarczania Shopee prawidłowych faktur w formacie elektronicznym, nie później niż do 28 dnia miesiąca rozliczeniowego. Dodatkowo:

 

  1. Każda faktura musi zawierać wskazanie rodzaju zrealizowanych czynności (przedmiotu udziału w Programie lub Usług Dodatkowych), naliczonych Opłat Prowizyjnych oraz kwoty VAT. 
  2. Przedmiot udziału w Programie przez Partnera Zewnętrznego będzie określany na fakturze jako „udostępnianie wirtualnej powierzchni reklamowej za miesiąc”. 
  3. Każda płatność będzie dokonywana przez Shopee nie wcześniej niż w dniu otrzymania prawidłowej faktury i nie później niż w ciągu sześćdziesięciu (60) dni od daty zatwierdzenia realizacji przedmiotu udziału w Programie w teleinformatycznym systemie Shopee. 

 

  1. Wszelkie płatności będą dokonywane przez Shopee wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Partnera Zewnętrznego we wniosku udostępnionym przez Shopee podczas rozpoczęcia współpracy.

 

  1. Partner Zewnętrzny zobowiązuje się, że przez cały okres uczestnictwa w Programie, rachunek bankowy wskazany przez niego we wniosku udostępnionym przez Shopee, będzie zgłoszony i uwzględniony w wykazie podatników VAT prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (tzw. „biała lista”).

 

4.                 ODPOWIEDZIALNOŚĆ PARTNERA

 

4.1  Etyczne prowadzenie działalności. Partner nie jest upoważniony do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań w imieniu Shopee. Partnerowi nie wolno reklamować substancji, usług, produktów lub materiałów naruszających obowiązujące prawo. Shopee może wedle własnego uznania zażądać usunięcia jakichkolwiek treści, materiałów itd., zamieszczanych lub wyświetlanych przez Partnera w ramach Programu, a Partner ma obowiązek spełnić takie żądanie Shopee niezwłocznie.

 

4.2  Zgodność z przepisami.  Partner zobowiązuje się, aby Media Afiliacyjne oraz zamieszczanie Linków Afiliacyjnych odbywało się zgodnie z prawem Terytorium, a także z Regulaminem Świadczenia Usług, Polityką Prywatności i innymi wymogami przekazanymi Partnerowi przez Shopee w dowolnej formie.

 

4.3  Działania zabronione.  Partner zobowiązuje się powstrzymywać od:

 

(a) wykorzystywania e-maili reklamowych do promowania Shopee bez uprzedniej pisemnej zgody;

 

(b) wykorzystywanie robotów lub innych narzędzi do automatycznych zapytań oraz wyszukiwani generowanych komputerowo;

 

(c) korzystania z usług optymalizacji wyszukiwarek w celu generowania lub ukrywania wyświetleń,

zapytań, kliknięć czy konwersji;

 

(d) kierowania na Platformę lub wykorzystywania reklamowego ruchu internetowego generowanego przez jakiekolwiek słowa kluczowe SEM lub inne, z użyciem marki Shopee lub marek własnych (tzn. w oparciu o nazwę „Shopee” lub podobne słowa, które mogą wprowadzać w błąd), bez uprzedniej zgody Shopee;

 

(e) wykorzystywania jakichkolwiek zautomatyzowanych narzędzi lub form tzw. skrobania danych (scraping), bądź innych metod pozyskiwania danych w celu uzyskania dostępu, wysyłania zapytań, zbierania lub wykorzystywania własności intelektualnej Shopee, w tym jej logotypu, kluczowych elementów identyfikacji wizualnej, materiałów kreatywnych, Informacji Poufnych z Platformy i innych;

 

(f) zamieszczania Linków Afiliacyjnych w Mediach Afiliacyjnych, które zawierają Treści Zabronione lub na stronach z torrentami lub streamingiem;

 

(g) stosowania Linków Afiliacyjnych lub reklamowania Mediów Afiliacyjnych poprzez jakiekolwiek kanały Shopee w mediach społecznościowych lub kanały w mediach społecznościowych jakiegokolwiek Sprzedawcy Shopee; 

 

(h) przekazywania przedmiotu udziału w Programie do realizacji przez inną sieć afiliacyjną;

 

(i) organizowania w ramach Mediów Afiliacyjnych loterii czy losowań.

 

4.4  Pliki „cookies. Partner gwarantuje, że będzie wykorzystywał pliki „cookies” jedynie, jeżeli Linki Afiliacyjne są widoczne w Mediach Afiliacyjnych, a użytkownik kliknie w nie dobrowolnie i świadomie. Surowo zabronione jest stosowanie warstw, dodatków, iFrames, wyskakujących reklam typu „pop-up”, „pop-under” lub „site-under”, które automatycznie przekierowują użytkownika na Platformę bez jego zaangażowania ani działania (np. kliknięcia czy dotknięcia ekranu), a także stosowanie technik typu „cookie dropping” i „post-view” oraz wprowadzających w błąd reklam, które generują niezamierzone kliknięcia. Surowo zabronione jest zamieszczanie reklam prowadzących do wymuszonej instalacji oprogramowania na komputerze (w tym do rozpoczęcia pobierania plików/przekierowania użytkownika na inną stronę bez jego zgody).

 

5.    ZMIANY

 

5.1 Zmiany na Platformie.  Zmiany poszczególnych funkcji lub elementów Platformy nie mają wpływu na ważność i wykonalność postanowień niniejszego Regulaminu.

 

5.2 Zmiana Regulaminu. Shopee może wprowadzić zmiany w niniejszym Regulaminie w przypadku: dodania nowych funkcjonalności, uruchomienia nowej wersji Platformy, zmiany obowiązujących przepisów prawa, nałożenia określonych obowiązków przez organy państwowe, zmian wysokości prowizji lub opłat, usprawnienia działania Platformy i Programu,  zmian w zakresie funkcjonowania Programu lub ze względów bezpieczeństwa, poprzez umieszczenie zmienionej treści Regulaminu na Platformie. Ponadto, wszelkie zmiany będą zgłaszane Partnerom na trwałym nośniku co najmniej 15 dni przed ich wejściem w życie (chyba że wymagany jest dłuższy okres wypowiedzenia) na adres e-mail wskazany podczas rejestracji w Programie. W przypadku braku akceptacji zmian do Regulaminu, Partner uprawniony jest do jego wypowiedzenia na zasadach określonych w rozdziale 7.

 

6.                 INFORMACJE POUFNE

 

6.1  Informacje Poufne. Strony zgodnie oświadczają, że Regulamin oraz wszystkie przekazywane wzajemnie przez Strony informacje dotyczące realizacji przedmiotu udziału w Programie i Usług Dodatkowych, są informacjami poufnymi z wyjątkiem tych:

  1. które są powszechnie znane;
  2. które znane były jednej ze Stron przed ich ujawnieniem przez drugą Stronę;
  3. których ujawnienia wymagają odpowiednie przepisy prawa;
  4. które zostały ujawnione przez jedną ze Stron za uprzednią zgodą drugiej Strony.

 

6.2  Zakaz wykorzystywania i ujawniania.  Strony oświadczają, iż podejmą wszelkie niezbędne czynności mające na celu zapewnienie, że żadna z osób otrzymujących informacje poufne nie ujawni tych informacji ani ich źródła zarówno w całości jak i w części osobom trzecim bez uzyskania uprzedniego upoważnienia od Strony, z której informacja lub źródła informacji pochodzi. Wszystkie dane uzyskane w trakcie realizacji przedmiotu udziału w Programie i Usług Dodatkowych, po zakończeniu realizacji przedmiotu udziału w Programie i Usług Dodatkowych, do których były potrzebne – zostaną niezwłocznie trwale usunięte przez Partnera, łącznie z nośnikami, na których zostały przekazane. W razie uzasadnionej wątpliwości, co do poufnego charakteru jakiejkolwiek informacji, zainteresowana Strona zobowiązana jest do dokonania konsultacji z drugą Stroną.

 

7.                 WYPOWIEDZENIE 

 

7.1   Wypowiedzenie. Każda ze Stron może wypowiedzieć postanowienia niniejszego Regulaminu w każdym czasie, z zachowaniem siedmiodniowego (7-dniowego) okresu wypowiedzenia. Partner może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj, zaś oświadczenia składane przez Shopee, będą przesyłany na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracji.

 

7.3   Rozwiązanie z przyczyn leżących po stronie Partnera. Ponadto, Shopee przysługuj prawo do rozwiązania współpracy z Partnerem ze skutkiem natychmiastowym i bez wypowiedzenia, jeżeli Partner naruszy jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu.

 

7.4   Skutek rozwiązania Umowy. 

Z chwilą rozwiązania współpracy z dowolnej przyczyny, Partner niezwłocznie zaprzestanie jakiegokolwiek wykorzystywania Linków Afiliacyjnych, a także przedstawiania się jako Partner współpracujący z Shopee.

 

8.                 OŚWIADCZENIA 

 

8.1 Oświadczenia i zapewnienia Partnera. Partner oświadcza i zapewnia, że:

 

  1. przystąpienie do Programu nie będzie sprzeczne z postanowieniami żadnej umowy, dokumentu, wyroku, dekretu, nakazu, ustawy, zasady czy rozporządzenia rządowego, któremu podlega Partner i nie będzie stanowić ich naruszenia;

 

  1. wszelkie informacje przekazywane przez Partnera Shopee są kompletne, zgodne z prawdą, prawidłowe i aktualne, oraz że Partner ma prawo prowadzić swoją działalność, w tym oferować swoje produkty lub usługi;

 

  1. żadne Media Afiliacyjne nie zawierają: 

 

(i) jakichkolwiek informacji, które stanowią naruszenie obowiązującego prawa lub zachęcają do jego naruszenia; 

 

(ii) fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji lub zachęt; 

 

(iii) wirusów, złośliwego oprogramowania, programów szpiegowskich, tzw. koni trojańskich, narzędzi phishingowych lub innych złośliwych kodów, które mogłyby naruszać lub obchodzić zabezpieczenia Platformy;

 

(iv) informacji promujących towary fałszywe lub podrobione lub niezgodną z prawem działalność gospodarczą (w tym aplikacje lub oprogramowanie obejmujące ukryte opłaty);

 

(v) jakichkolwiek materiałów, które naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich ani; 

 

(vi) materiałów, które mogą być szkodliwe, stanowić nadużycie, mieć charakter pornograficzny, obraźliwy, zniesławiający, dyskryminujący lub zawierać groźby.

 

9.                 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

9.1 Przejęcie odpowiedzialności przez Partnera. Partner zobowiązuje się zwolnić z odpowiedzialności Shopee i jej podmioty powiązane, a także członków ich zarządu i kierownictwa oraz pracowników, względem wszelkich roszczeń, powództw, strat, odszkodowań, należności, kosztów i wydatków, w tym kosztów obsługi prawnej i innych kosztów prawnych, wynikających pośrednio lub bezpośrednio, lub związanych z:

 

  1. wszelkimi naruszeniami postanowień niniejszego Regulaminu przez Partnera;

 

  1. niewykonaniem przez Partnera obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu zgodnie z wszelkim obowiązującym prawem;

 

  1. wszelkim naruszeniem praw stron trzecich w związku z Mediami Afiliacyjnymi; lub

 

  1. oszustwem, zaniedbaniem lub celowym działaniem Partnera.

 

9.2  Procedura.  Shopee niezwłocznie powiadomi Partnera o wszelkich roszczeniach objętych pkt 9.1 oraz pozwoli Partnerowi podjąć i prowadzić obronę przed takimi roszczeniami.  Partnerowi przysługuje wyłączne prawo do obrony przed danym roszczeniem, a także do zawarcia kompromisu lub ugody, lub do oddalenia roszczenia w inny sposób, ale nie może on bez uprzedniego pisemnego zezwolenia Shopee zgodzić się na oddalenie lub rozstrzygnięcie roszczenia w sposób, który stanowić będzie uznanie odpowiedzialności Shopee lub nakłada na Shopee obowiązek świadczenia lub dokonania płatności.  Jeżeli strony zawrą ugodę w sprawie roszczenia, Partner nie ujawni informacji na jej temat bez uprzedniej pisemnej zgody Shopee.

 

9.3 Wyłączenie odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Shopee nie ponosi wobec Partnera odpowiedzialności za utracone korzyści, zyski lub możliwości biznesowe.

 

9.4 Limit odpowiedzialności. Z zastrzeżeniem postanowień obowiązującego prawa, łączna odpowiedzialność Shopee wynikająca z niniejszego Regulaminu nie może przekroczyć całkowitej kwoty wypłaconej lub należnej Partnerowi od Shopee na mocy niniejszej Regulaminu za okres 6 miesięcy poprzedzających roszczenie.

 

9.5 Shopee nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu w sytuacji, gdy jest to spowodowane zdarzeniami o charakterze siły wyższej lub nastąpiło z przyczyn leżących po stronie innych podmiotów, na których działania Shopee nie miał jakiegokolwiek wpływu.

 

9.6 Shopee nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne zależne od Partnerów, ich sprzętu komputerowego lub podmiotów świadczących na rzecz Partnerów usługi, w tym usługę dostępu do Internetu.

 

10.               POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

 

10.1  Podwykonawcy.  Shopee może wykonywać swoje prawa wynikające z niniejszego Regulaminu za pośrednictwem swoich jednostek powiązanych i podwykonawców. 

 

10.2  Stosunek niezależnych wykonawców. Niniejszy Regulamin nie będzie interpretowany jako zlecenie świadczenia usług, ustanowienie partnerstwa, spółki joint venture, franczyzy czy stosunku agencyjnego pomiędzy Stronami.  Strony pozostają niezależnymi wykonawcami na potrzeby realizacji przedmiotu udziału w Programie lub Usług Dodatkowych.  

 

10.3  Siła wyższa. Żadna ze stron nie ponosi wobec drugiej strony odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie zobowiązania wynikającego z niniejszego Regulaminu, jeżeli takie niewykonanie lub opóźnione związane jest z okolicznościami pozostającymi poza kontrolą Stron, takimi jak m.in.: pożary, przerwy w dostawie energii elektrycznej, spory pracownicze, wojny, strajki czy działania władz państwowych („Siła wyższa”).  Ostateczny termin wywiązania się z przedmiotowego zobowiązania zostanie wydłużony o okres równy okresowi działania siły wyższej.

 

10.4   Prawo właściwe i rozwiązywanie sporów. Niniejsza Umowa podlega i będzie interpretowana zgodnie z przepisami prawa Terytorium. Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu lub z nim związane, które nie zostaną rozstrzygnięte polubownie w terminie trzydziestu (30) dni od daty zaproponowania polubownego rozstrzygnięcia przez jedną ze Stron, będą ostatecznie rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. 

 

10.5  Cesja. Partnerowi nie wolno dokonywać cesji ani innego przeniesienia jego praw lub obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminy bez uprzedniej pisemnej zgody Shopee, której Shopee może wedle wyłącznego własnego uznania odmówić. 

 

10.6 Nagłówki. Nagłówki (tytuły poszczególnych punktów) użyte są w celach informacyjnych i porządkujących treść, tym samym pozostają bez wpływu na wykładnię Regulaminu.

 

10.7 Dane osobowe. Każda ze Stron oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), w odniesieniu do danych osobowych swoich Kupujących i Sprzedawców, w zakresie w jakim są one przetwarzane na potrzeby realizacji przedmiotu udziału w Programie i Usług Dodatkowych. Dane osobowe podmiotów, o których mowa powyżej, będą przetwarzane przez Strony na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań związanych z realizacją Regulaminu. Strony zobowiązują się do ochrony danych osobowych, w tym do wdrożenia oraz stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających odpowiedni stopień bezpieczeństwa danych osobowych zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami Polityki Prywatności lub równoważnymi, jak również do wypełniania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, w szczególności zamieszczania odpowiednich klauzul informacyjnych lub odwołań do Polityki Prywatności, w przypadkach pozyskiwania lub przetwarzania danych osobowych w imieniu Shopee. 

 

10.6 Postanowienia końcowe. Niniejszy Regulamin jest dostępny na Platformie oraz w siedzibie Shopee przez cały okres obowiązywania Programu. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe zasady Programu. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2022 r.


Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie