Cześć, w czym mogę pomóc?

Płatności

BLIK
Przelewy24
Karta płatnicza
Płatność za pobraniem
Proces płatności
Faktury i podatki

Jak dodać konto bankowe do celów uzyskania zwrotu środków?

Aby uzyskać zwrot środków (realizowany poza Gwarancją Shopee) za zamówienie, należy dodać numer konta bankowego w formacie IBAN do aplikacji. Jeśli został wykonany zwrot przez aplikację, dodanie numeru konta nie będzie wymagane.


Uwaga: Upewnij się, że wprowadzony numer konta jest prawidłowy - płatność zlecona przez Shopee na rachunek dodany do konta, uznawana jest za dokonany zwrot i nie podlega reklamacjom.


Pamiętaj, że nie zlecamy zwrotów na konta założone w wirtualnych instytucjach finansowych (np. Revolut).


Aby dodać numer konta, postępuj zgodnie z instrukcjami:

  1. Wybierz “Ustawienia konta” z zakładki "Moje Shopee".



  1. Kliknij na "Konta/karty bankowe".



  1. Wybierz "Dodaj Nowe Konto Bankowe".



  1. Dodaj wszystkie szczegóły potrzebne do wykonania przelewu. Wpisz informacje takie jak: kraj w którym znajduje się bank, waluta rachunku, numer IBAN i w polu "Pole beneficjenta" dodaj imię i nazwisko właściciela rachunku bankowego.



Uwaga! W polu IBAN należy wprowadzić oznaczenie kraju, w którym znajduje się bank. W przypadku polskich banków, użyj PL na początku numeru konta. Pamiętaj też, że w numerze nie powinny znaleźć się spacje, w innym wypadku pojawi się błąd.


  1. Gotowe, Twój numer konta został dodany!
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie