Wniosek o zwrot możesz złożyć, jeżeli paczka spełnia następujące kryteria:
1. Twoje zamówienie wciąż znajduje się w zakładce "W dostawie" lub "Zakończone" w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
2. Twoje zamówienie nie zostało dostarczone lub minął oczekiwany termin dostawy wskazany na stronie "Szczegóły zamówienia".
3. Po potwierdzeniu dostarczenia zamówienia w aplikacji, w ciągu 14 dni od dostawy produktu.
W jaki sposób złożyć wniosek o Zwrot?
3. Wybierz przedmiot, za który chcesz uzyskać zwrot oraz podaj powód, dla którego składasz wniosek. W zależności od powodu zwrotu, możemy Cię prosić o dodanie zdjęć.
4. Opisz szczegółowo przyczynę zwrotu, aby otrzymać pozytywną decyzję.
5. W zależności od przyczyny wybranej w kroku czwartym, zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie. Jeśli wybierzesz opcję zwrotu produktu do sprzedającego, możesz to zrobić za darmo poprzez zintegrowaną logistykę Shopee:
6. Po przesłaniu wniosku, sprzedawca zostanie natychmiast poinformowany o Twoim zwrocie.
Scenariusz 1: Jeśli rozwiązaniem jest "Zwrot Produktu i Pieniędzy"
Scenariusz 2: Jeżeli rozwiązaniem jest "Zwrot pieniędzy bez zwrotu produktu”