Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?

Wniosek o zwrot możesz złożyć, jeżeli paczka spełnia następujące kryteria:

1. Twoje zamówienie wciąż znajduje się w zakładce "W dostawie" lub "Zakończone" w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

2. Twoje zamówienie nie zostało dostarczone lub minął oczekiwany termin dostawy wskazany na stronie "Szczegóły zamówienia".

3. Po potwierdzeniu dostarczenia zamówienia w aplikacji, w ciągu 14 dni od dostawy produktu.

 

W jaki sposób złożyć wniosek o Zwrot?

  1. Wybierz zakładkę "Moje Shopee">"Moje Zakupy" i wyszukaj swoje zamówienie w zakładce "W dostawie" lub "Zakończone".



  1. W zależności od statusu zamówienia, wejdź w zamówienie, a następnie naciśnij przycisk "Zwrot Towaru/Środków" na dole strony.



3. Wybierz przedmiot, za który chcesz uzyskać zwrot oraz podaj powód, dla którego składasz wniosek. W zależności od powodu zwrotu, możemy Cię prosić o dodanie zdjęć.


4. Opisz szczegółowo przyczynę zwrotu, aby otrzymać pozytywną decyzję.

5. W zależności od przyczyny wybranej w kroku czwartym, zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie. Jeśli wybierzesz opcję zwrotu produktu do sprzedającego, możesz to zrobić za darmo poprzez zintegrowaną logistykę Shopee:



6. Po przesłaniu wniosku, sprzedawca zostanie natychmiast poinformowany o Twoim zwrocie.


Scenariusz 1: Jeśli rozwiązaniem jest "Zwrot Produktu i Pieniędzy"

  1. Po złożeniu wniosku o zwrot będziesz miał 14 dni na zwrot paczki sprzedającemu. W przeciwnym wypadku Twój zwrot zostanie automatycznie anulowany.
  2. Po wysłaniu paczki zwrotnej sprzedający będzie miał 5 dni od momentu daty odesłania zamówienia lub 3 dni od momentu daty otrzymania paczki zwrotnej (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej), aby otworzyć spór w przypadku problemów ze zwróconymi produktami.
  3. Jeżeli sprzedający nie będzie miał żadnych obiekcji co do paczki zwrotnej, to zwrot pieniędzy zostanie automatycznie zatwierdzony.
  4. W przypadku, gdy sprzedawca otworzy spór dotyczący paczki zwrotnej, Shopee przystąpi do mediacji w sporze i ostatecznie go rozstrzygnie.

 

Scenariusz 2: Jeżeli rozwiązaniem jest "Zwrot pieniędzy bez zwrotu produktu”

  1. Po złożeniu wniosku o zwrot środków, Shopee zweryfikuje sprawę i jeżeli będzie spełniała wszystkie wymogi zwrócimy pieniądze na Twoje konto.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie