Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

Co mam zrobić w przypadku dostawy towaru z uszkodzeniami?

Jeżeli zewnętrzne opakowanie dostarczonej paczki jest widocznie uszkodzone:

  1. Zapytaj kuriera, czy mógłby poczekać, aż sprawdzisz stan produktów. Jeżeli kurier się zgodzi - sprawdź produkty i odrzuć paczkę. Jeżeli będzie uszkodzona, zrób zdjęcia paczki i etykiety wysyłkowej w celu późniejszego zgłoszenia roszczenia.
  2. Twoja przesyłka zostanie zwrócona do sprzedawcy, a zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych po zarejestrowaniu paczki przez sprzedawcę.

 

Jeżeli zobaczyłeś, że produkt jest uszkodzony po odjeździe kuriera:

  1. Złóż wniosek o zwrot środków poprzez Aplikację Shopee lub stronę internetową w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Składając wniosek o zwrot środków jako powód podaj "Otrzymałem uszkodzony produkt" i dołącz zdjęcia uszkodzonego przedmiotu jako dokument uzupełniający.
  3. Jeśli uważasz, że Twoje zamówienie zostało uszkodzone z winy kuriera, wypełnij protokół szkody u wybranego przewoźnika.
  4. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, zwróć przedmioty sprzedawcy. Pamiętaj, że produkty cyfrowe, takie jak e-kupony, e-booki lub produkty łatwo psujące się, takie jak świeże warzywa, mrożone mięso nie podlegają zwrotowi.

 

Uwaga: Prosimy nie wybierać opcji "Zamówienie otrzymane" zanim nie sprawdzisz wszystkich produktów w paczce i potwierdzenia, że jesteś z nich zadowolony.

 

Potwierdzając otrzymanie zamówienia w aplikacji zatwierdzasz, że dotarło ono w prawidłowym stanie i nie masz zastrzeżeń do zawartości paczki.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie