Cześć, w czym mogę pomóc?

Zwroty

Proces zwrotu zamówienia / pieniędzy
Spory

Jeśli w zamówieniu było kilka produktów, a tylko jeden został uszkodzony, to czy mogę go zwrócić?

Scenariusz 1:

Jeśli kupiłeś różne produkty, możesz zdecydować się na zwrot konkretnego produktu, który jest uszkodzony wyłącznie wtedy, kiedy złożysz wniosek o zwrot pieniędzy.

Na przykład, zamówienie zawiera dwa różne przedmioty, z czego jeden chcesz zwrócić.

Zaznacz wybrany produkt i wybierz przyczynę zwrotu.


  1. Shopee następnie sprawdzi Twoją prośbę o zwrot i odpowiednio oceni na podstawie dostarczonych dowodów:

 

Scenariusz 2:

Jeśli kupiłeś kilka sztuk tego samego przedmiotu, należy potwierdzić odbiór zamówienia, albo zwrócić wszystkie te przedmioty podczas ubiegania się o zwrot pieniędzy.

Na przykład, zamówienie zawiera 2 sztuki jednego wariantu i 3 sztuki drugiego, a tylko jeden produkt z pierwszego wariantu jest uszkodzony. Ze względu na ograniczenie systemowe, należy poprosić o zwrot pieniędzy za wszystkie pozycje z danego wariantu.


Wskazówka:

 

Podczas składania wniosku o zwrot pieniędzy opisz dokładnie zaistniały problem i przedstaw odpowiednie dokumenty oraz dowody.

Wzór dokumentów niezbędnych do do wniosków o zwrot można znaleźć w artykule "Jakie dokumenty uzupełniające są wymagane przy wniosku o zwrot pieniędzy?".

Jeśli pojawiły się trudności z wnioskiem, proszę zajrzyj na stronę "Kiedy i w jaki sposób mogę złożyć wniosek o zwrot za pośrednictwem Aplikacji?".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie