Cześć, w czym mogę pomóc?

Zakupy na Shopee

Nowy na Shopee
Kontakt ze Sprzedawcą
Składanie zamówienia
Funkcje społecznościowe
Gwarancje
Składanie oferty negocjacyjnej
Bezpieczne zakupy
Program Poleceń
Wyszukiwanie oferty
Kody i doładowania

Czym jest gwarancja i jaki ma wpływ na kupujących?

Zgodnie z przepisami UE, gwarancja jest rodzajem poręczenia handlowego udzielanego klientom przez sprzedawców, jako zabezpieczenie przed wadliwym towarem.


W przypadku wystąpienia wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji u sprzedawcy z tytułu gwarancji – należy opisać stwierdzoną wadę oraz określić swoje roszczenia z tytułu gwarancji. Klient może złożyć pismo reklamacyjne bezpośrednio u Sprzedawcy (za potwierdzeniem na osobnym egzemplarzu), albo przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, lub na adres sprzedającego. Okres gwarancji wynosi 2 lata.


Jako kupujący, możesz sprawdzić w poniższym polu czas zgłoszenia reklamacji oraz adres reklamacyjny:


Przez Stronę Szczegółów Produktu


1. Kliknij dowolny produkt na głównej stronie Shopee.



2. Znajdź "Reklamacje":

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie