Cześć, w czym mogę pomóc?

Płatności

BLIK
Przelewy24
Karta płatnicza
Płatność za pobraniem
Proces płatności
Faktury i podatki

Jak pobrać fakturę?

Aby Twoja faktura znalazła się z aplikacji, to przy złożeniu zamówienia należy dodać swoje dane i kliknąć „Poproś o fakturę”. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: "W jaki sposób uzyskać fakturę?"


Jeśli już te kroki zostały wykonane, to swoją fakturę możesz znaleźć przechodząc przez przez poniższe punkty.

 

Przez Aplikację


1) Kliknij zakładkę "Moje Shopee" na głównej stronie aplikacji Shopee.



2) Kliknij "Moje zakupy".



3) Kliknij w zakładkę "Zakończone", a następnie wybierz dany produkt, aby zobaczyć szczegóły zamówienia.



4) Kliknij "Zobacz", przy "Faktura" aby wyświetlić fakturę.


5) Aby wyświetlić fakturę, należy kliknąć "Pobierz".




Przez Witrynę Shopee


1) Kliknij w swoją nazwę użytkownika, a potem "Moje Zakupy" na głównej stronie Shopee.

2) Kliknij w zakładkę "Do oceny" lub znajdź zamówienie w zakładce "Wszystkie", a następnie kliknij na nie.



3) Kliknij "Wyświetl E-fakturę", aby wyświetlić fakturę produktu.


Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie