Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Dlaczego moja prośba o usunięcie konta została odrzucona?

Prośba o usunięcie konta może zostać odrzucona, gdy:


1. Twoje konto jest ograniczone

Zapoznaj się z artykułem "Dlaczego moje konto jest ograniczone?", aby lepiej zrozumieć powód i móc ewentualnie odwołać się w sprawie usunięcia Twojego konta.



2. Twoje konto zawiera niezrealizowane zamówienia

Zanim będziesz mógł usunąć konto, upewnij się, że wszystkie zamówienia są już zakończone, wliczając w to te, które są nadal w trakcie realizacji. Dla sprzedających, jak i kupujących, transakcja jest uznana jako zrealizowana wyłącznie, gdy pieniądze za tę transakcję zostały wypłacone (np. zwrot pieniędzy musi zostać wypłacony kupującemu, aby transakcja za zamówienie została uznana za zrealizowaną jednakowo dla kupującego oraz sprzedającego). Prosimy pamiętać, że czas realizacji zamówień z zagranicy jest zwykle dłuższy.


Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z "Jak mogę usunąć moje konto Shopee?".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie