Cześć, w czym mogę pomóc?

Płatności

BLIK
Przelewy24
Karta płatnicza
Płatność za pobraniem
Proces płatności
Faktury i podatki

Dlaczego nie mogę potwierdzić zamówienia przy użyciu karty płatniczej?

W ramach starań Shopee, aby zapewnić naszym użytkownikom bezpieczne i przyjemne zakupy, wprowadzono pewne ograniczenia systemowe dla transakcji kartami płatniczymi. Restrykcje te zostały wprowadzone po to, aby zapobiegać transakcjom naruszającym Regulamin Shopee.


1. Ograniczenia Systemowe

W przypadkach, gdy limity na karcie zostaną przekroczone, zawsze możesz wybrać alternatywną opcję płatności (np. BLIK) w celu sfinalizowania transakcji.


2. Niewłaściwe użycie Kart Płatniczych

Płatności kartą w Shopee podlegają zasadom przetwarzania transakcji narzuconym przez systemy kart (np. MasterCard, Visa itp.). Karty płatnicze, w przypadku których istnieje podejrzenie, że naruszają niniejsze zasady przetwarzania transakcji, nie będą mogły być użyte do dokonywania płatności w Shopee. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym Regulaminem.

Jeśli transakcja kartą nie mogła zostać przetworzona z powodu ograniczeń systemowych, poniżej możesz uzyskać więcej informacji na temat innego rodzaju płatności:


Jak zapłacić za pomocą Przelewy24?

Jak zapłacić BLIKiem?

Jakie metody płatności są obsługiwane przez Shopee?

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie