Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Dlaczego moja próba logowania nie powiodła się?

Może być wiele powodów, dla których nie możesz zalogować się na swoje konto Shopee. Aby lepiej zrozumieć Twoją obecną sytuację oraz rzeczywistą przyczynę, zalecamy spróbować zalogować się za pomocą innych metod, zanim skontaktujesz się z naszym agentem Obsługi Klienta.


Czy wiedziałeś, że możesz spróbować zalogować się używając zarejestrowanego numeru telefonu zamiast nazwy użytkownika w przypadku, gdy jej zapomnisz?


Możesz również spróbować zalogować się za pomocą e-maila, jeżeli wcześniej próbowałeś zalogować się za pomocą Facebooka.


Inne logowania zakończone niepowodzeniem są spowodowane jednym z dwóch następujących powodów:


1. Ograniczenia systemu

W ramach nieustannych działań ze strony Shopee, aby uczynić zakupy bezpiecznymi oraz przyjemnymi dla wszystkich Naszych użytkowników, wprowadziliśmy niektóre ograniczenia systemowe. Ma to również na celu zapobieganie nieautoryzowanemu dostępowi do Twojego konta. W związku z tym, jeżeli napotkasz na problemy z logowaniem, to sugerujemy skontaktowanie się z naszym agentem Obsługi Klienta.

2. Zawieszenie na stałe

Możemy również zawiesić użytkowników na stałe, jeżeli naruszyli oni zasady Shopee. Tacy użytkownicy nie będą mogli zalogować się na swoje konta ze względów bezpieczeństwa.


Możesz zapoznać się z artykułem "Dlaczego moje konto jest ograniczone?", aby dowiedzieć się więcej na ten temat.


Jeśli masz problem z przesunięciem puzzla, to zapoznaj się z artykułem "Jak poradzić sobie z puzzlem?"


Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki "Zaleceń” oraz "Zakazów”, zapoznaj się z naszymi "Warunkami Korzystania z Usługi".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie