Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta Shopee?

Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:



Aplikacja:

Na samym końcu artykułu znajduje się panel z dostępnymi metodami kontaktu. Wybierz jeden z nich i kliknij na ikonkę, by nawiązać kontakt z Shopee.



W trosce o jakość oferowanych usług, od 26.09.2022r. rozmowa telefoniczna z nami jest możliwa po uprzednim umówieniu jej poprzez formularz, który znajdziesz na końcu artykułu. W formularzu należy wpisać informacje takie jak adres email, typ użytkownika, powód kontaktu, numer telefonu, preferowaną porę kontaktu oraz dodatkowe informacje wraz z załącznikami dotyczącymi sprawy.

Zanim jednak zgłosisz prośbę o połączenie telefoniczne, zachęcamy do zapoznania się z artykułami w Centrum Pomocy lub kontakt za pomocą czatu.




Możesz też wejść przez zakładkę "Moje Shopee" > "Porozmawiaj z Shopee", aby połączyć się z czatem.



Wersja web:

Na samym końcu artykułu znajduje się formularz kontaktowy (odpowiedź otrzymasz mailowo) i formularz, dzięki któremu możesz poprosić o połączenie telefoniczne. Kliknij jedno z okienek, by nawiązać kontakt z Shopee.


Zanim skontaktujesz się z naszymi agentami Obsługi Klienta, sprawdź "Centrum Pomocy".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie