Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

FAQ - Zakończenie działalności Shopee w Polsce

  1. Czy nadal otrzymamy nasze zamówienia?

Zamówienia złożone przed 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie.

  1. Chcę anulować moje zamówienie i otrzymać zwrot. Jak to zrobić?

Możesz złożyć wniosek o anulowanie zamówienia w sekcji “Moje zakupy”.

Na wnioski o zwrot zamówienia i pieniędzy obowiązuje nasza standardowa Polityka Zwrotów. Więcej informacji znajduje się pod linkiem

  1. Czy nadal mamy możliwość realizacji zwrotu zamówienia i pieniędzy?

Tak, wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie.

Na wnioski o zwrot zamówienia i pieniędzy obowiązuje nasza standardowa Polityka Zwrotów. Więcej informacji znajduje się pod linkiem

  1. Czy możemy nadal składać nowe zamówienia?

Niestety nie. Od 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana.

Zamówienia złożone przed 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie.

  1. Czy ogłoszenie nt. zakończenia działalności przez Shopee Polska jest prawdziwe?

Tak. Platforma Shopee Polska zakończy działalność 13. stycznia 2023 r. o godzinie 23:59.

  1. Co stanie się z moimi Monetami i Kuponami Shopee?

Od 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana. Wszelkie Monety i Kupony Shopee również nie będą dostępne po tym czasie.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie