Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI - REGULAMIN PROGRAMU

GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI - REGULAMIN PROGRAMU

1.  Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady programu – „Gwarancja dostawy przed Świętami” („Program”). Organizatorem programu jest SHPL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-843), przy rondzie Daszyńskiego 1, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem : 0000918384, NIP: 5272965079, REGON: 389450687 („Shopee”). Uczestnikami Programu mogą zostać wyłącznie użytkownicy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym Regulaminie („Uczestnicy”). Uczestnictwo Uczestnika w Programie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, a także innych regulaminów i polityk Shopee dostępnych na platformie: https://shopee.pl/ („Platforma Shopee”), w tym Polityki Prywatności dostępnej tutaj.


Gwarancja dostawy przed Świętami

2. Założenie Programu

Niniejszy Program dotyczy wyłącznie  wybranych towarów ze specjalnym oznaczeniem „Gwarancja dostawy przed Świętami”, dostępnych na Platformie Shopee oraz w aplikacji mobilnej Shopee („Towary”).

Towary objęte Programem, zostaną wyróżnione następującym specjalnym oznaczeniem:


Czym jest Gwarancja dostawy przed świętami?

Jeżeli w okresie od dnia 13.12.2022 r. do dnia 18.12.2022 r., Uczestnik (i) zakupił i opłacił w całości Towary ze specjalnym oznaczeniem „Gwarancja dostawy przed Świętami” (ii) wybrał jedną z obsługiwanych metod dostawy wskazanych poniżej („Obsługiwane metody dostawy”), a wybrane Towary nie zostały skutecznie dostarczone do dnia 24.12.2022 r.,do godziny 14:00 najpóźniej (mimo wskazania terminu dostawy przed tą datą), Shopee przyzna Uczestnikowi równowartość  ceny Towaru (lub Towarów) zapłaconej przez Kupującego, bez opłaty za wysyłkę i po uwzględnieniu kuponów, Monet Shopee i innych rabatów w Monetach Shopee (“Dodatek za opóźnioną dostawę”). Łączna liczba Monet Shopee, które mogą być przyznane jednorazowo każdemu Uczestnikowi, jest ograniczona i nie może przekroczyć 5000 Monet Shopee. 

Opóźnione zamówienie z Towarami musi mieć status „zrealizowane”, aby otrzymać Dodatek za opóźnioną dostawę.

Obsługiwane metody dostawy to: 

- Paczkomat InPost,

- Orlen Paczka,

- Kurier Inpost,

- Kurier DPD,

- Kurier Pocztex,

- Punkty Poczta, Żabka, ABC, Delikatesy.

Na potrzeby Programu, przez skuteczne doręczenie rozumie się:

W przypadku sposobów doręczenia Paczkomatu Inpost, Orlen Paczka, Punkty: Poczta, Żabka, ABC, Delikatesy: zdeponowanie przesyłki w paczkomacie przez dostawcę;

W przypadku metod dostawy Kurier DPD, Kurier Inpost, Kurier Pocztex: pierwsza próba doręczenia realizowana przez firmę kurierską.

Więcej informacji na temat Monet Shopee znajdziesz tutaj. Więcej informacji  na temat Dostawy Shopee znajdziesz tutaj. W przypadku jakiejkolwiek sprzeczności pomiędzy regulaminem Monet Shopee lub Dostawy Shopee a niniejszym Regulaminem, pierwszeństwo mają postanowienia Regulaminu.

3. Okres obowiązywania Programu

13.12.2022 – 18.12.2022 

4. Warunki udziału w Programie

W Programie mogą brać udział wyłącznie osoby fizyczne, które posiadają zarejestrowane i zweryfikowane konto na Platformie Shopee, posiadają zainstalowaną aplikację mobilną Shopee i które oraz nabywają Towary w celach niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.


Procedura zgłoszenia Opóźnienia

Uczestnik może zgłosić opóźnioną dostawę poprzez złożenie wniosku za pośrednictwem aplikacji mobilnej Shopee dostępnej w https://shopee.pl/program/form/ („Zgłoszenie”), zawierającego

numer zamówienia Shopee.

W całym Okresie obowiązywania Programu, każdy Uczestnik może złożyć nie więcej niż 3 Zgłoszenia, zaś maksymalna ilość Monet Shopee, które mogą zostać przyznane każdemu Uczestnikowi w Programie wynosi 15 000.

W przypadku złożenia w Okresie obowiązywania Programu więcej niż jednego zamówienia tego samego Towaru, Dodatek za opóźnioną dostawę może zostać przyznany tylko za Towary w ramach jedno zamówienie.

Zgłoszenie powinno zostać złożone przez Uczestnika nie później niż do dnia 31.12.2022 r.

Dodatek za opóźnioną dostawę zostanie obliczony na podstawie ceny Towaru , z uwzględnieniem powyższych postanowień Regulaminu, zaokrąglonej w dół do liczby całkowitej, po kursie w którym 1 PLN równa się 100 Monet Shopee. 

Dodatek za opóźnioną dostawę zostanie przyznany niezależnie od Monet Shopee zdobytych za zrealizowane zamówienia.

6. Decyzja o uwzględnieniu Zgłoszenia

Shopee rozpatrzy wszystkie Zgłoszenia najpóźniej do dnia 13.01.2023 r. i prześle Uczestnikowi odpowiedź poprzez powiadomienie „push” bezpośrednio na jego konto w aplikacji mobilnej Shopee.

Każdy Uczestnik ma prawo do składania reklamacji dotyczących przebiegu Programu za pośrednictwem aplikacji mobilnej Shopee. Reklamacja powinna zawierać dane składającego reklamację:  [imię, nazwisko oraz adres e-mail, link do produktu w Shopee, cenę Towaru, link do Towaru, powód reklamacji, określenie reklamacji, oraz informację, że dotyczy Programu.

Shopee rozpatrzy zgłoszenie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ich otrzymania. Shopee poinformuje Uczestnika o sposobie rozpatrzenia reklamacji w aplikacji mobilnej Shopee poprzez powiadomienie „push”.

Reklamacje towarów zakupionych na Platformie Shopee w ramach Programu realizowane są na zasadach ogólnych, określonych w Kodeksie Cywilnym oraz Regulaminie.

7. Zwrot Różnicy w cenie

Dodatek za Opóźnioną dostawę w ramach Programu:

- zostanie obliczony w odniesieniu do ceny Towaru faktycznie zapłaconej przez kupującego (tj. bez opłat za wysyłkę i po uwzględnieniu kuponów, monet i innych rabatów itp.); 

- wyrażony w Monetach Shopee; oraz

- jego łączna kwota przypadająca jednorazowo na Uczestnika nie może przekroczyć 5000 Monet Shopee.

Monety Shopee zostaną dostarczone na konto Uczestnika najpóźniej do dnia 13.01.20232 r.

Przyznane Monety Shopee są niezbywalne, nie podlegają zwrotowi i nie można ich wymienić na gotówkę ani żaden inny środek płatniczy.

8. Ogólne postanowienia

Uczestnik oświadcza i gwarantuje, że wszystkie złożone przez niego oświadczenia są prawdziwe, zgodne z prawdą i kompletne.

Shopee zastrzega sobie prawo do wykluczenia Uczestnika lub zaprzestania przyznawania Monet Shopee na każdym etapie Programu, jeżeli Uczestnik: (i) nie spełnia kryteriów uczestnictwa w Programie lub (ii) narusza Regulamin lub inne regulaminy i polityki Shopee.

Shopee nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, zobowiązania lub szkody Uczestnika powstałe w wyniku z udziału w Programie, w tym problemy z serwerem lub łączem internetowym, które mogłyby skutkować brakiem uczestnictwa w Programie.

Shopee nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie lub niewykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu umowy, jeżeli nastąpiły na skutek okoliczności niezależnych od Shoppe. 

Shopee jest uprawnione do unieważnienia lub zmiany Regulaminu w dowolnym momencie, o ile nie narusza to praw nabytych Uczestników oraz w przypadku dodania nowych funkcjonalności, uruchomienia nowej wersji Platformy lub zmiany obowiązujących przepisów prawa i wyłącznie w zakresie dopuszczonym przez obowiązujące przepisy prawa. O zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną powiadomieni z wyprzedzeniem, nie krótszym niż 3 dni od dnia ogłoszenia zmiany Regulaminu i w sposób umożliwiający, Uczestnikom zapoznanie się ze zmianami w Regulaminie. W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu Uczestnik ma prawo do odstąpienia od Programu bez żadnych konsekwencji.

Więcej informacji na temat Programu można uzyskać kontaktując się poprzez Chat lub wysyłając zapytanie za pośrednictwem formularza internetowego poprzez Centrum Pomocy w aplikacji.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.12.2022 r.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie