Cześć, w czym mogę pomóc?

Zakupy na Shopee

Nowy na Shopee
Kontakt ze Sprzedawcą
Składanie zamówienia
Funkcje społecznościowe
Gwarancje
Składanie oferty negocjacyjnej
Bezpieczne zakupy
Program Poleceń
Wyszukiwanie oferty
Kody i doładowania

Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu lub polityki zwrotów sprzedawcy, możesz skontaktować się z nim bezpośrednio w Aplikacji Shopee za pomocą funkcji "Czatuj".

 

Aby użyć tej funkcji, kliknij na ikonę "Czatuj" znajdującą się w aplikacji Shopee:


  1. Na stronie głównej Shopee.


  1. Na stronie produktu sprzedawcy. 



  1. Na stronie sklepu sprzedawcy.



  1. Na stronie "Szczegóły zamówienia".



Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia i chciałbyś złożyć wniosek o zwrot, zachęcamy do skorzystania z naszej funkcji Zwrotów na stronie "Szczegóły zamówienia" za pośrednictwem platformy Shopee, aby usprawnić proces zwrotu i powiadomić sprzedawcę o swoim wniosku. Więcej o zwrotach dowiesz się z naszego artykułu "W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie