Cześć, w czym mogę pomóc?

Zamówienia i Wysyłka

Dostawa zamówienia
Status zamówienia
Modyfikacje zamówienia
Oceny i Opinie

Jakie są i co oznaczają statusy mojego zamówienia?

Moje zakupy to zakładka, w której znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zamówienia - w tym informacje o płatności, wysyłce, zakupionym przedmiocie itp. Wszystkie Twoje zamówienia zostaną przydzielone do kategorii (Do Zapłaty, W realizacji, W dostawie, Zakończone, Anulowane, Zwrot towaru/środków) w zależności od statusu zamówienia.


Zakładkę “Moje zakupy” znajdziesz przechodząc przez poniższe kroki:

  1. Przejdź do “Moje Shopee”.
  2. Kliknij “Moje zakupy” - na tej stronie wyświetlą się statusy Twoich zamówień.



W zakładce "Moje Zakupy" znajdziesz następujące informacje:


Zakładka

Opis

Do zapłaty

- Tutaj znajdują się wszystkie nieopłacone zamówienia

- Kliknij "Zapłać teraz", aby przejść do płatności.

- Kliknij nazwę zamówienia, a następnie "Zmień metodę płatności", aby zmienić metodę płatności przed jej wykonaniem.

W przygotowaniu

- Tutaj znajdują się wszystkie zamówienia, które zostały opłacone, ale nie zostały wysłane przez sprzedającego.

- Kliknij "Skontaktuj się ze Sprzedającym", aby rozpocząć z nim czat w sprawie zamówienia.

- Kliknij nazwę zamówienia, a następnie "Anuluj zamówienie", jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia.

W dostawie

- Tutaj znajdują się wszystkie zamówienia, które zostały wysłane przez sprzedającego.

- Po sprawdzeniu, czy otrzymany przedmiot jest właściwy i działa zgodnie z opisem, możesz kliknąć "Otrzymano zamówienie", aby przekazać płatność sprzedającemu.

- Jeśli nie otrzymano przedmiotu przed upływem Gwarancji Shopee, kliknij w nazwę zamówienia, a następnie "Zwrot".

Ukończone

- Tutaj znajdują się wszystkie zrealizowane zamówienia.

- Kliknij "Oceń', aby podzielić się opinią o otrzymanym przedmiocie.

Anulowane

- Tutaj znajdują się wszystkie anulowane zamówienia.

- Kliknij "Sprawdź szczegóły', aby dowiedzieć się dlaczego zamówienie zostało anulowane.

Zwrot towaru/środków

- Tutaj znajdują się wszystkie zamówienia, w których zwrot został zaakceptowany.

- Kliknij "Sprawdź szczegóły", aby dowiedzieć się więcej o statusie zwrotu.


Aby lepiej zrozumieć, czym jest Gwarancja Shopee, możesz zapoznać się z tym artykułem “Czym jest Gwarancja Shopee i w jaki sposób chroni ona kupujących?

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie