Cześć, w czym mogę pomóc?

Ogólne

Konto Shopee
Aplikacja Shopee (Android/iOS)
Polityka
Pomoc
Regulaminy konkursów

Regulamin Programu „Monety Shopee” obowiązujący do 29 sierpnia.

Regulamin Programu „Monety Shopee” („Regulamin”)


1. Definicje


1.1 Aplikacja Shopee – aplikacja mobilna Shopee dostępna do pobrania w ramach platform AppStore, Google Play i AppGallery umożliwiająca dostęp do informacji o Towarach przeznaczonych dla Kupujących.


1.2 Konto – indywidualne konto Uczestnika prowadzone w systemie informatycznym Shopee, dostępne po zalogowaniu Uczestnika do Platformy.


1.3 Kupujący – Uczestnik, który dokonuje zakupu Towarów objętych Programem w ramach Transakcji ze Sprzedającym.


1.4 Moneta Shopee – wirtualne punkty przyznawane Uczestnikom za Transakcje dokonywane na Platformie. Jedyną funkcjonalnością Monet Shopee jest pozyskiwanie kuponów obniżających cenę zakupu Towarów na Platformie. Monety Shopee nie umożliwiają Uczestnikom dokonywania płatności za Towary sprzedawane za pośrednictwem Platformy i nie stanowią instrumentu płatniczego w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.


1.5 Partner – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, będąca producentem lub dystrybutorem Towarów oferowanych do sprzedaży przez Sprzedających za pośrednictwem Platformy, zainteresowany promocją tych Towarów w ramach Programu, na zasadach określonych w pkt

3.3 Regulaminu oraz w odrębnych umowach zawartych z Shopee.


1.6 Program – program Monety Shopee organizowany przez Shopee w ramach Platformy, adresowany do Uczestników, którzy jako uczestnicy Programu mogą gromadzić i wykorzystywać Monety Shopee na zasadach określonych w Regulaminie.


1.7 Platforma – platforma internetowa działająca pod nazwą Shopee, która zapewnia możliwość zawierania umów sprzedaży Towarów pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, dostępna pod adresem shopee.pl, do której zastosowanie ma Regulamin Shopee.


1.8 Regulamin Shopee – regulamin dostępny pod adresem https://help.shopee.pl/portal/article/64827 zaakceptowany przez użytkowników Platformy przed rozpoczęciem korzystania z Platformy.


1.9 Shopee – SHPL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Towarowej 28, 00-839 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000918384, kapitał zakładowy: 5.000 PLN, NIP: 5272965079, REGON: 389450687.


1.10 Sprzedający – Uczestnik, który sprzedaje Towary objęte Programem w ramach Transakcji z Kupującym.


1.11 Towary – określone kategorie towarów oferowanych przez Sprzedających w ramach Platformy, które uprawniają jednocześnie do gromadzenia Monet Shopee. Lista towarów wyłączonych z Programu stanowi załącznik 1 do niniejszego Regulaminu.


1.12 Transakcja – umowa sprzedaży Towarów objętych Programem między Kupującym i Sprzedającym w ramach Platformy, do której zastosowanie ma Regulamin Shopee.


1.13 Uczestnik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, będąca jako Kupujący lub Sprzedający stroną Transakcji, która po zarejestrowaniu konta użytkownika w ramach Platformy ma prawo uczestnictwa w Programie.


2. Postanowienia ogólne


2.1 Niniejszy Regulamin określa zasady i sposób uczestnictwa w Programie.


2.2 Organizatorem Programu jest Shopee. Shopee odpowiada za przeprowadzenie Programu oraz jego prawidłową organizację.


2.3 Shopee zastrzega sobie prawo zmiany kategorii Towarów objętych Programem. Zmiana w tym zakresie nie stanowi zmiany Regulaminu.


2.4 Korzystanie z Programu w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu lub przepisów prawa może skutkować utratą statusu Uczestnika.


2.5 W ramach korzystania z Programu zakazane jest dostarczanie przez Uczestnika jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.


2.6 Odstąpienie od umowy o rejestrację konta Uczestnika w ramach Platformy skutkuje wygaśnięciem umowy o uczestnictwo w Programie.


2.7 W ramach Programu Shopee wysyła do Uczestników komunikaty bezpośrednio związane z przebiegiem Programu. Komunikaty są przesyłane za pomocą wiadomości e-mail lub poprzez Aplikację Shopee.


2.8 Uczestnicy mogą się kontaktować z Shopee za pośrednictwem poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa lub poczty elektronicznej: service@support.shopee.pl

2.9 Warunkiem wstępnym korzystania z Platformy jest posiadanie kompatybilnych urządzeń i odpowiedniego oprogramowania. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji niezbędnego oprogramowania. Konieczne może być również regularne aktualizowanie urządzeń. Korzystanie z niektórych funkcjonalności Platformy może być uzależnione od zainstalowania oprogramowania Java, Java Script i zaakceptowania plików cookie.


2.10 Program trwać będzie w okresie od 21.02.2022 r. bezterminowo, przy czym Shopee zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, co jednak nie będzie miało wpływu na prawa Uczestnika nabyte przed zakończeniem Programu.


3. Zasady uczestnictwa w Programie


3.1 Przystąpienie i uczestnictwo w Programie


(a) W Programie mogą wziąć udział wszyscy Użytkownicy, którzy po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie staną się Uczestnikami.


(b) W celu wzięcia udziału w Programie, Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:


(i) być zarejestrowanym użytkownikiem Platformy, z wyłączeniem pracowników i współpracowników Shopee i ich osób najbliższych,


(ii) zaakceptować niniejszy Regulamin,


(iii) w okresie trwania Programu zawrzeć przynajmniej jedną Transakcję na Platformie.


(c) Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu, jeżeli Uczestnik:


(i) narusza postanowienia Regulaminu lub Regulaminu Shopee,


(ii) narusza przepisy prawa w związku z Programem,


(iii) przeprowadził Transakcję wyłącznie w celu otrzymania Monet Shopee,


(d) W przypadku, gdy Uczestnik podjął jakiekolwiek działania mające na celu ominięcie zabezpieczeń na Platformie, mające wpływ na fałszowanie danych w celu zebrania Monet Shopee, Shopee ma prawo usunąć Uczestnika z Programu i zawiesić jego Konto na Platformie lub zdecydować o nieprzyznawaniu mu kolejnych Monet Shopee.


(e) W przypadku podjęcia przez Shopee decyzji o wykluczeniu Uczestnika z Programu, usunięcia Uczestnika z Programu i zawieszeniu jego Konta na Platformie lub o nieprzyznawaniu Uczestnikowi kolejnych Monet Shopee, o których mowa w pkt c) i d), Shopee niezwłocznie powiadamia Uczestnika o tym fakcie i przyczynach takiej decyzji poprzez email lub w Aplikacji Shopee.


3.2 Zasady uczestnictwa Partnerów


(a) Partnerzy uczestniczą w Programie na podstawie zawartych z Shopee dwustronnych umów. Z tytułu samego uczestnictwa w Programie, Shopee nie przyznaje Partnerowi żadnych Monet Shopee.


3.3 Zakończenie uczestnictwa w Programie


3.4 Zakończenie Programu


(a) Shopee ma prawo zawiesić lub zakończyć Program w dowolnym momencie co jednak pozostanie bez wpływu na prawa Uczestników nabyte przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu.


(b) W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Shopee poinformuje Uczestników o tym fakcie z należytym wyprzedzeniem poprzez email lub Aplikację Shopee.


4. Zasady przyznawania i wykorzystywania Monet Shopee


4.1 Shopee przyznaje Uczestnikowi Monety Shopee za Transakcje dokonywane na Platformie od chwili przystąpienia Uczestnika do Programu, niezależnie od kwoty Transakcji, stron Transakcji i rodzaju Towaru będącego przedmiotem Transakcji, z wyłączeniem Towarów wyraźnie wyłączonych z Programu zgodnie z listą wskazaną w Załączniku nr 1.


4.2 Monety Shopee nie stanowią środka płatniczego i nie uprawniają do nabywania jakichkolwiek Towarów na Platformie czy u podmiotów trzecich. Monety Shopee jedynie pozwalają Uczestnikom na uzyskanie kuponów pozwalających na obniżenie ceny nabycia Towarów na Platformie.


4.3 Shopee nie przyznaje Monet Shopee z tytułu Transakcji przeprowadzonych przed przystąpieniem Uczestnika do Programu.


4.4 Shopee przyznaje 1 Monetę Shopee każdemu Kupującemu i Sprzedającemu będącemu Uczestnikiem za każdy 1 zł wartości ceny nabycia lub zbycia Towaru będącego przedmiotem Transakcji, z zastrzeżeniem pkt 4.5. Monety Shopee są przyznawane w oparciu o ostateczną kwotę Transakcji uiszczonej przez Kupującego, z uwzględnieniem przyznanych rabatów. Podstawą naliczenia Monet Shopee jest suma brutto widoczna na paragonie fiskalnym lub potwierdzeniu Transakcji zaokrąglona w dół do pełnego złotego.


4.5 Shopee przyznaje Monety Shopee z uwzględnieniem następujących zasad:


(a) Uczestnik otrzymuje z tytułu jednej Transakcji nie więcej niż 160 Monet Shopee, nawet jeżeli kwota Transakcji przewyższa równowartość 160 zł;


(b) Uczestnik może otrzymać maksymalnie 160 Monet Shopee w ciągu 24 godzin;


(c) Uczestnik może otrzymać maksymalnie 300 Monet Shopee w ciągu tygodnia, to jest 7 dni kalendarzowych.


4.6 Shopee może przyznawać Monety Shopee z tytułu Transakcji dotyczących Towarów produkowanych lub dystrybuowanych przez Partnerów na zasadach bardziej korzystnych niż wskazane w pkt 4.4. i 4.5. Shopee informuje Uczestników o zasadach przyznawania Monet Shopee w odniesieniu do Towarów, o których mowa w poprzednim zdaniu i okresie obowiązywania takich warunków promocyjnych.


4.7 Monety Shopee są przyznawane Uczestnikowi automatycznie w dniu otrzymania przez Shopee potwierdzenia odebrania Towaru przez Kupującego (Shopee uzyskuje takie potwierdzenie bezpośrednio od Kupującego lub od przedsiębiorcy świadczącego na rzecz Shopee usługi dostarczania przesyłek do Kupujących) albo – w przypadku braku takiego potwierdzenia – w terminie 5 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówienia do Kupującego.


4.8 Dostępne Uczestnikowi Monety Shopee są widoczne na Koncie danego Uczestnika. Z poziomu swojego Konta, Uczestnik może weryfikować stan posiadanych przez niego Monet Shopee i historię ich wykorzystania.


4.9 W przypadku:


(a) anulowania Transakcji przez Kupującego lub Sprzedającego w całości,


(b) odstąpienia od Transakcji przez Kupującego,


(c) niedojścia Transakcji do skutku,


Monety Shopee nie są przyznawane w odniesieniu do takiej Transakcji, a Monety Shopee przyznane już z tytułu takiej Transakcji zostają anulowane w całości (oznacza to, że liczba posiadanych przez Uczestnika Monet Shopee jest taka sama jakby Transakcja nie została w ogóle przeprowadzona).


4.10 W przypadku częściowego odstąpienia od Transakcji przez Kupującego (np. w odniesieniu tylko do jednego Towaru nabytego w ramach Transakcji), Monety Shopee zostają anulowane w odpowiedniej części lub nie są przyznawane tylko w odniesieniu do tej części Transakcji, której dotyczy odstąpienie. Oznacza to, że Monety Shopee przyznawane są tak, jakby Transakcja, w związku z którą przyznano wcześniej Monety Shopee, nie obejmowała Towaru, w związku z zakupem którego Kupujący odstąpił od Transakcji.


4.11 W przypadku zwrotu przez Kupującego wszystkich lub części Towarów będących przedmiotem Transakcji z tytułu wad fizycznych lub prawnych Towarów (z tytułu rękojmi), Monety Shopee przyznawane są na takich samych zasadach, jakby Towar nie został zwrócony przez Kupującego, a przyznane Monety Shopee nie zostają anulowane. Zasada ta obowiązuje także w sytuacji, gdy Uczestnik w ramach rękojmi skorzystał z uprawnienia do wymiany Towaru na wolny od wad lub żądał obniżenia ceny Towaru.


4.12 Shopee jest uprawniony do weryfikacji poprawności naliczania Monet Shopee. W sytuacji, gdy Shopee uzna, że Monety Shopee zostały naliczone danemu Uczestnikowi niezgodnie z Regulaminem lub w sposób nienależny, Shopee jest uprawniony do anulowania Uczestnikowi takich nienależnie przyznanych Monet Shopee. O anulowaniu Monet Shopee, Shopee powiadamia niezwłocznie Uczestnika wysyłając mu wiadomość na podany przez Uczestnika adres e-mail lub w Aplikacji Shopee.


4.13 Moneta Shopee może zostać wykorzystana przez Uczestnika w terminie maksymalnie 3 miesięcy kalendarzowych od dnia jej przyznania Uczestnikowi („Termin Ważności”) nie uwzględniając miesiąca, w którym Moneta Shopee była przyznana. Na przykład, jeżeli Uczestnik otrzyma Monety Shopee np. 1 albo 31 marca, będą one ważne do 30 czerwca. Po upływie Terminu Ważności, niewykorzystane Monety Shopee przepadają i nie mogą zostać wykorzystane przez Uczestnika.


4.14 Monety Shopee nie mogą być zamienione na gotówkę lub przekazane na konto innego Uczestnika.


4.15 Monety Shopee mogą być wykorzystane tylko przez tego Uczestnika, któremu zostały przyznane przez Shopee.


4.16 Każda jedna (1) Moneta Shopee uprawnia Uczestnika do uzyskania kuponu pozwalającego na obniżeni ceny zakupu dowolnego Towaru na Platformie o kwotę 0,01 zł.


4.17 Uczestnik wykorzystuje Monety Shopee poprzez kliknięcie w procesie zakupu Towaru w dedykowane pole oznaczone wyrażeniem „Wymień Monety Shopee” lub analogicznym .


4.18 Wygenerowany przez Uczestnika kupon nie podlega zwrotnej wymianie na Monety Shopee, chyba że kupon został błędnie wygenerowany wskutek błędu po stronie Shopee.


4.19 Monety Shopee mogą zostać wykorzystane przez Uczestnika z uwzględnieniem następujących zasad:


(a) W ramach jednej Transakcji Uczestnik może wykorzystać Monety Shopee na poczet uzyskania kuponu uprawniającego do obniżenia ceny zakupu Towaru o maksymalnie 25% ceny Towaru będącego przedmiotem Transakcji,


(b) W jednym dniu kalendarzowym Uczestnik może wykorzystać maksymalnie 4.000 Monet Shopee w ramach jednej lub wielu Transakcji,


(c) Przez tydzień (to jest 7 dni kalendarzowych) Uczestnik może wykorzystać maksymalnie 12.000 Monet Shopee.


4.20 W przypadku, gdy:


(a) Transakcja, na potrzeby której Uczestnik wykorzystał Monety Shopee, została anulowana przez Kupującego, Shopee zwróci Uczestnikowi wykorzystane w związku z tą Transakcją Monety Shopee w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od anulowania Transakcji;


(b) Uczestnik odstąpił od Transakcji, na potrzeby której Uczestnik wykorzystał Monety Shopee, Shopee zwróci Uczestnikowi wykorzystane w związku z tą Transakcją Monety Shopee w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu, w którym Shopee otrzymał oświadczenie Uczestnika o odstąpieniu od Transakcji;


(c) Uczestnik dokonał zwrotu Towaru z powodu jego wad fizycznych lub prawnych (rękojmia), w związku z zakupem którego wykorzystał Monety Shopee, Shopee zwróci Uczestnikowi wykorzystane Monety Shopee w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu, w którym Shopee uznał zwrot Towaru. Shopee nie zwraca Uczestnikowi Monet Shopee, jeżeli Uczestnik skorzystał z uprawnienia do wymiany Towaru na wolny od wad lub żądał obniżenia ceny Towaru.


5. Reklamacje


5.1 Wszelkie reklamacje dotyczące Programu, w tym zasad naliczania Monet Shopee, mogą być zgłaszane do Shopee według wyboru osoby składającej reklamację:


(a) poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://shopee-help.force.com/pl/s/contactusform


(b) na adres e-mail: service@support.shopee.pl

5.2 Zgłaszając reklamację należy podać: imię i nazwisko, adres e-mail Uczestnika oraz powód reklamacji z oczekiwanym rozwiązaniem. Ponadto, w celu umożliwienia sprawnego rozpatrzenia reklamacji należy wskazać w reklamacji powody, dla których zdaniem Uczestnika Monety Shopee zostały naliczone w sposób nieprawidłowy lub dokumenty potwierdzające wadę usługi naliczania Monet Shopee.


5.3 Odpowiedź na reklamację jest udzielana w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Shopee.

 

6. Dane osobowe i prywatność


6.1 Shopee przetwarza dane osobowe Uczestników Programu na zasadach określonych w Polityce Prywatności Shopee.com pod adresem: https://help.shopee.pl/portal/article/64828


7. Postanowienia końcowe


7.1 Prawem właściwym dla stosunków wynikających z Regulaminu bądź dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z uczestnictwem w Programie jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.


7.2 Regulamin jest dostępny pod adresem https://help.shopee.pl/portal/article/82447


7.3 Shopee może wprowadzać zmiany w Regulaminie w przypadku zmiany przepisów prawa lub zmian w zakresie korzyści jakie Uczestnicy uzyskują w związku z uczestnictwem w Programie, przy czym zmiany te nie mogą wprowadzać zasad mniej korzystnych ani pogarszających warunki obecnych Uczestników, ani też wpływać na prawa nabyte w ramach Programu.


7.4 Shopee poinformuje Uczestników z należytym wyprzedzeniem o zmianach w regulaminie poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres e-mail Uczestnika wskazany podczas rejestracji konta w ramach Platformy. Niezależnie od tego Shopee zamieści zmienioną treść regulaminu w ramach Platformy. W braku akceptacji zmian, Uczestnik ma prawo usunąć Konto w ramach Platformy w terminie 14 dni, co będzie równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Programie.


7.5 Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, że na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu UE (platforma ODR). Platforma ODR jest witryną internetową stanowiącą kompleksowe centrum obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących rozstrzygnąć na drodze pozasądowej spory dotyczące zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży internetowej lub umowy o świadczenie usług.


7.6 W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, zastosowanie znajduje Regulamin Shopee.


7.7 W celu podniesienia atrakcyjności Programu, Shopee zastrzega możliwość modyfikacji zasad Programu, wskazanych w § 4 Regulaminu w przypadku akcji promocyjnych organizowanych przez Shopee lub jej Partnerów. Zmiany nie będą miały wpływu na prawa Uczestników uzyskane przed ich dokonaniem. Zasady akcji promocyjnych będą każdorazowo wskazane w poszczególnych regulaminach akcji promocyjnych.


7.8 Regulamin wchodzi w życie 14.04.2022.


Załącznik 1

Kategorie Towarów wyłączonych z Programu


Programem nie są objęte Transakcje dotyczące Towarów należących do następujących kategorii:


1. Bilety, kupony i usługi

2. Karmienie i pielęgnacja

3. Leki bez recepty

4. Napoje alkoholowe

5. Mleko i żywność dla niemowląt

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie